اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دماوند:

برخورد با مفسدان اقتصادی سبب افزایش اعتماد مردم به نظام می‏شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه دماوند گفت: برخورد قاطع و مستمر با مفسدان اقتصادی در نهایت سبب افزایش اعتماد مردم به نظام اسلامی می‏شود.

برخورد با مفسدان اقتصادی سبب افزایش اعتماد مردم به نظام می‏شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حجت‏الاسلام محمد علاءالدینی ظهر امروز در خطبه‏های نماز جمعه این هفته دماوند که با حضور پرشور مردم و مسئولان این شهرستان برگزار شد، به صدور احکام اخیر در ارتباط با پرونده فساد بزرگ مالی اشاره کرد.

وی افزود: صدور احکام قاطع و قانونی برای مفسدان اقتصادی اقدام خوبی است که باید استمرار داشته باشد و مردم نیز به خاطر چنین اقدام خوب و منسجمی از دستگاه قضایی کشور قدردانی می‏کنند.

امام جمعه دماوند افزود: صدور این قبیل احکام قضایی برای کسانی که فضای سالم اقتصادی در کشور را آلوده می‏سازند، در نهایت سبب افزایش اعتماد عمومی می‏شود.

علاءالدینی بیان داشت: مردم از مسئولان نظام اسلامی می‏خواهند تا به خصوص در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی در راستای سالم‏سازی فضای اقتصادی کشور گام‏های قاطعی بردارند.

بصیرت نیاز همیشگی جامعه اسلامی است

امام جمعه دماوند همچنین در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: بصیرت نیاز همیشگی جامعه اسلامی است و با افزایش اطلاعات و آگاهی‏های عمومی مردم است که می‏توان در راه اعتلای نظام اسلامی و جامعه گام برداشت.

علاءالدینی افزود: با افزایش بصیرت و بینش عمومی جامعه می‏توانیم توطئه‏های استکبار جهانی و دشمنان اسلام و انقلاب را که هر روز بیشتر از گذشته علیه ایران اسلامی اعمال می‏شود، خنثی کنیم.

وی با تاکید بر اینکه ملت مسلمان ایران همواره بر اصل ایستادگی و مقاومت پایدار می‏مانند و تسلیم شرق و غرب نمی‏شوند، ادامه داد: مردم ایران هیچ‏گاه برابر زور و زر سر تسلیم فرود نمی‏آورند و مقابل کشورهای غربی تن به سازش و مذاکره نمی‏دهند.

انتهای پیام/2568/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول