اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهربابک خواستار شد

ضرورت برخورد قاطع با مفاسد اقتصادی

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهربابک گفت: مبارزه با مفاسد اقتصادی با شعار و زبان فایده‌ای نداشت و نیاز است برخورد عملی با آن شود.

ضرورت برخورد قاطع با مفاسد اقتصادی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهربابک، حجت‌الاسلام حسن منتظری ظهر امروز در جمع نمازگزاران شهربابک حضور ملت ایران را در صحنه‌های گوناگون انقلاب اسلامی مورد تجلیل قرار داد و اظهار داشت: در روز 22 بهمن ماه میلیون‌ها انسان مؤمن و ولایتمدار با شعار الله‌اکبر، مرگ بر آمریکا و مرگ بر صهیونیسم و شعار این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده، بصیرت و شعور عمیق خود را به نمایش گذاردند.

امام جمعه شهربابک بیان داشت: مردم در روز 22 بهمن اعلام کردند که فشارها و تحریم‌ها هیچ خللی در عزم و ارادت ملت ایران نسبت به نظام مقدس اسلامی و اطاعت از ولایت و رهبری وارد نمی‌کند.

وی رعایت اخلاق و حفظ حرمت افراد را از واجبات دانست و اظهار داشت: مسئولان و دلسوزان نباید از دشمن مشترک و توطئه‌های مختلف آنان غافل باشند، بلکه باید با تحکیم وحدت و برادری و تلاش همه‌جانبه گره‌های اقتصادی را باز کرده و به فکر مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم باشند.

منتظری از اقدامات قاطع قوه قضائیه در رسیدگی به پرونده بزرگ فساد مالی تشکر کرد و با توجه به بیانات مقام معظم رهبری افزود: مبارزه با مفاسد اقتصادی با شعار و زبان فایده ‌ای نداشت و نیاز بود برخورد عملی با آنان شود.

وی اذعان داشت: باید عناصر فاسد و فرصت‌طلب در دستگاه‌ها شناسایی شوند و قبل از وقوع جرم با آنان برخورد قاطعانه صورت گیرد.

وی با اشاره به هشتم اسفند ماه روز امور تربیتی و تربیت اسلامی با تجلیل از زحمات مربیان پرورشی افزود: هدف از تأسیس نهاد امور تربیتی گسترش ارزش‌های انقلاب اسلامی در نظام آموزش و پرورش کشور بوده و مدارس بهترین مکان برای انتقال باورها، ارزش‌ها، رفتارها، دانش‌ها و مهارت‌های فنی است.

خطیب جمعه شهربابک افزود: مربیان تربیتی حراست از مرزهای اعتقادی و حفظ تبیین ارزش‌های انقلاب اسلامی و آشنا کردن جوانان و نوجوانان با تعلیم و تربیت اسلامی را بر عهده دارند.

انتهای پیام/80023/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول