اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه صومعه‌سرا:

برخورد جدی با مفسدان اقتصادی حق مردم بر گردن قوه قضاییه است

خبرگزاری فارس: امام جمعه صومعه‌سرا برخورد جدی با مفسدان اقتصادی را حق مردم بر گردن قوه قضاییه دانست و گفت: قوه قضاییه باید با مفسدان و کارشکنان اقتصادی برخورد جدی کند.

برخورد جدی با مفسدان اقتصادی حق مردم بر گردن قوه قضاییه است

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، حجت‌الاسلام اسماعیل صدیقی امروز در نماز جمعه این شهر با اشاره به تاکید دین اسلام بر خوش‌خلقی و شاد کردن دل مؤمنان، اظهار کرد: اخلاق نیکو و برخورد شایسته با مؤمنان در نزد خداوند اقدامی ارزشمند و زیبنده انسان‌های درست‌کردار است.

وی افزود: شاد کردن قلوب مؤمنان پس از برپایی نماز و روزه از واجبات دینی به شمار می‌رود.

امام جمعه صومعه‌سرا با بیان اینکه برخی از مؤمنان همواره در اجتماع افراد خشک و عبوس ظاهر می‌شوند، متذکر شد: بد خلقی و چهره عبوس شایسته مؤمنان نیست و افراد مؤمن باید خوش رو و خوش‌رفتار با دیگران باشند.

وی، حیا و رعایت رفتار و منش انسانی را لازمه خوش‌خلقی مؤمن دانست و تصریح کرد: مؤمنان در شاد کردن یکدیگر پیشتازانه عمل کنند.

به گفته صدیقی، سیر کردن گرسنه یا برطرف کردن مشکلی از مشکلات افراد از جمله مصادیق شاد کردن مؤمن است.

وی با اشاره به ارتکاب گناه افراد در یک جمع و بازگویی آن گناه در اجتماعی دیگر برای خنداندن آن ها، یادآور شد: بازگو کردن گناه در دین اسلام از انجام و ارتکاب آن گناه نیز در نزد پروردگار زشت‌تر است.

امام جمعه صومعه‌سرا به سخنرانی مقام معظم رهبری در هفته گذشته نسبت به برخی تحولات سیاسی اخیر در کشور اشاره کرد و افزود: مقام معظم رهبری در سخنرانی خود درباره اتفاق‌های اخیر مجلس با انصاف کامل تمام مواضع حق را بیان کردند.

وی، سخنان رهبری را منشأ آرامش اجتماعی خواند و گفت: مردم ایران به خاطر داشتن چنین رهبری بصیر و آگاه باید شاکر خداوند متعال باشند.

صدیقی با بیان اینکه جمهوری اسلامی با یاری مقام معظم رهبری به مقصد اصلی خود می رسد، ادامه داد: مشکلات و موانع کنونی کشور نیز به مرور زمان سپری شده و آینده درخشانی در انتظار ملت است.

وی، برخورد جدی با مفسدان اقتصادی را حق مردم بر گردن قوه قضاییه دانست و خاطرنشان کرد: قوه قضاییه باید مانند همیشه با مفسدان و کارشکنان اقتصادی برخورد جدی و قاطع کند.

امام جمعه صومعه‌سرا، یادآور شد: ملت نیز در هر قشر و سنی پشتیبان قوه قضاییه در برخورد با مفسدان اقتصادی برای ایجاد آرامش روانی بیشتر در جامعه هستند.

وی با اشاره به تنش‌های چند ماهه صومعه‌سرا در راستای تغییر و تحول در هیئت امنای مساجد این شهرستان، متذکر شد: طبق دستور نماینده ولی فقیه در گیلان حکم تغییر و تحول در هیئت امنای مساجد صومعه‌سرا از این پس به امام جمعه این شهرستان محول شده است.

صدیقی با تصریح بر اینکه تغییر در اعضای هیئت امنای مساجد صومعه‌سرا با دقت کامل و ارزیابی خاصی انجام می‌شود، اذعان کرد: حکم جدید هیئت امنای مساجد صومعه‌سرا پس از انتخاب افراد شایسته صادر می‌شود.

ا‌نتهای پیام/84003/ت40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول