اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد قائمشهر:

مجریان طرح تولید کود بیولوژیک حمایت می‌شوند

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان قائمشهر گفت: متقاضیان اشتغال زیرپوشش کمیته امداد با شرکت در اجرای طرح تولید کود بیولوژیک حمایت می‌شوند.

مجریان طرح تولید کود بیولوژیک حمایت می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، سید زین‌العابدین پرواسی در نشست مشترک کارکنان این نهاد با نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وام اشتغال و کمک به مددجویان زیرپوشش این نهاد اظهار داشت: کمیته امداد شهرستان قائمشهر متعهد شد تا در سال جاری یک‌هزار و 398 فرصت شغلی برای متقاضیان ایجاد کند.

وی با بیان اینکه طی 15 روز 2 هزار و 620 نفر در سامانه اشتغال این نهاد ثبت‌نام کردند، افزود: با تشکیل و بررسی پرونده‌ها 630 پرونده به بانک عامل برای دریافت وام اشتغال ارسال شد.

پرواسی به تعهد اجرای آموزش و مهارت‌های شغلی برای 957 نفر شامل مهارت‌های فنی و عمومی مانند هدایت و مشاوره شغلی برای تمامی متقاضیان اشتغال اشاره کرد و افزود: در این روند پایداری و فرایند شغلی بررسی قبل از مشاوره، تصویب طرح، توجیه اقتصادی طرح، هدایت متقاضی به مشاوره شغلی، تصویب طرح و معرفی به بانک تعریف شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی‌ قائمشهر از برنامه ساماندهی اشتغال برای افراد زیرپوشش کمیته امداد به ویژه برای فارغ‌التحصیلان دانشگاهی به شکل تعاونی خبر داد و اذعان داشت: برنامه شغلی تولید کود بیولوژیک، حمایت‌های پس از اجرای طرح شامل خدمات فنی و آموزشی، آموزش‌های چهره به چهره، بیمه تامین اجتماعی برای مجریان، بیمه حوادث طرح و بیمه عمر برای مانده بدهکار از برنامه‌های طرح است.

پرواسی با اشاره به اینکه از سال تاسیس این کمیته تا سال 89 یک‌هزار و 300 طرح اجرا شد، افزود: تنها در سال 90 با همکاری بانک‌ها 900 طرح توسط این نهاد اجرایی شد.

انتهای پیام/86008/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول