اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی بجنورد:

کشتارگاه بجنورد بهینه سازی می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی بجنورد گفت: اعتبارات خوبی برای بهینه سازی تنها کشتارگاه صنعتی خراسان شمالی در بجنورد اختصاص یافته است.

کشتارگاه بجنورد بهینه سازی می‌شود

سید محمد لنگری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: بخشی از این اعتبار همچنین برای ایجاد میدان دام کشتارگاه بجنورد پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه از محل سفر پر خیر و برکت رهبر انقلاب اسلامی 330 میلیارد ریال اعتبار طی سه سال به شهرداری بجنورد اختصاص یافته است،‌ تصریح کرد: این اعتبار برای اجرای طرح‌های روان شدن ترافیک و عمران شهری صرف خواهد شد.

به گزارش فارس، مقام معظم رهبری در 19 مهر امسال به مدت هشت روز مهمان مردم ولایتمدار خراسان شمالی بودند.

200 مصوبه با 2 هزار و 600 پروژه در این سفر به تصویب هیئت دولت رسید که باید ظرف سه سال طی 91 تا 94 اجرا و تکمیل شود.

لنگری همچنین با اشاره به تکلیف استانداری به شهرداری برای ساخت میدان بار جدید میوه و تره‌بار بجنورد گفت: شورای اسلامی این شهر در این باره آمادگی هرگونه تعامل برای تحقق این مصوبه است.

وی اظهار کرد: توسعه این شهر و افزایش جمعیت زمینه‌های لازم را برای ایجاد میدان بار جدید فراهم کرده است.

* زمین فرودگاه بجنورد مربوط به مردم شهر است

رئیس شورای اسلامی بجنورد همچنین با اشاره به اینکه فرودگاه بجنورد در دهه 70 از محل اعتبارات شهر ساخته شده است،‌ گفت: این فرودگاه و زمین آن متعلق به مردم این شهر است.

وی تصریح کرد: تا زمانی که فرودگاه هست، زمین این فرودگاه نیز مربوط به مردم بوده و نمی‌توان اسناد آن را به جای دیگری انتقال داد.

لنگری تاکید کرد: اعتبارات عمرانی این شهر طی چند سال برای ساخت این فرودگاه هزینه شده و طبیعتاً ضرورتی هم ندارد که از هم اکنون به نام فرودگاه انتقال یابد.

وی اظهار کرد: ساخت این فرودگاه در فضایی به وسعت 240 هکتار در آن مقطع با وجود تمام مشکلات از محل اعتبارات شهرداری و کمک‌های مردمی احداث شده از این رو باید به این موضوع توجه شود.

تنها فرودگاه خراسان شمالی در غرب بجنورد قرار گرفته و هم اکنون 6 پرواز رفت و برگشت از تهران به بجنورد و بالعکس از این فرودگاه انجام می‌شود.

* حقوق کسبه در چهارراه شهدای بجنورد پرداخت شود

رئیس شورای اسلامی بجنورد همچنین بر پرداخت حقوق کسبه از غبن اجرای نخستین تقاطع غیرهمسطح این شهر در چهارراه شهدا تاکید کرد.

وی اظهار کرد: به همین منظور لازم است تا شهرداری کارشناسی‌های لازم را برای جبران ضرر و زیان ناشی از اجرای این پروژه انجام دهد.

لنگری با بیان اینکه اجرای این پروژه علی رغم برخی از مخالفت‌ها در شورای شهر مصوب شده است، گفت: بر همین اساس این شورا نسبت به پرداخت حقوق مردم در این منطقه تاکید و اهتمام دارد.

به گزارش فارس، بجنورد با دارا بودن دو منطقه شهری و همچنین شهرداری مهر 214 هزار نفر جمعیت دارد.

انتهای پیام/63002/ح30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول