اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ابرکوه در مجلس:

احداث کشتارگاه صنعتی دام در ابرکوه پیگیری می‌شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ابرکوه و چهار شهرستان دیگر استان یزد در مجلس برای پیگیری احداث کشتارگاه صنعتی دام در ابرکوه قول مساعد داد.

احداث کشتارگاه صنعتی دام در ابرکوه پیگیری می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، حجت‌الاسلام دخیل‌عباس زارع‌زاده در دیدار با مسئولان شبکه دامپزشکی شهرستان ابرکوه اظهار داشت: خدمات دامپزشکی تاکنون در شهرستان ابرکوه مناسب بوده و برای رفع مشکلات موجود در حیطه وظایف این شبکه نیز پیگیری و حمایت‌های لازم صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به وضعیت نامناسب کشتار دام در کشتارگاه‌ ابرکوه اظهار امیدواری کرد: با پیگیری وی و حمایت مسئولان، در آینده نزدیک شاهد احداث کشتارگاه صنعتی دام در این شهرستان باشیم.

وی تاکید کرد: شهرستان ابرکوه در صورت تامین زیرساخت‌ها می‌تواند به عنوان یکی از قطب‌های مهم تولید دام در استان یزد مطرح شود.

سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان ابرکوه نیز در این دیدار ضمن بیان و طرح مشکلات دامپزشکی در این منطقه اظهار داشت: وظیفه اصلی دامپزشکی، تضمین سلامت دام و در پی آن سلامت جامعه است که کارکنان دامپزشکی با انجام عملیات واکسیناسیون دام و طیور نسبت به پیشگیری و کنترل بیماری‌ها اقدام می‌کنند و با نظارت مستمر بهداشتی بر فرآورده‌های خام دامی، سلامت افراد جامعه را تضمین می‌کنند.

علی فاتحی‌نیا یادآور شد: با توجه به وجود کشتارگاه سنتی و با در نظر گرفتن جمعیت دامی نسبتا بالای شهرستان، نیاز مبرم به احداث کشتارگاه صنعتی دام وجود دارد که البته تاکنون اقدامات مناسبی توسط فرمانداری، دامپزشکی و شهرداری شهرستان در زمینه فراهم آوردن زیرساخت‌های احداث کشتارگاه ایجاد شده است.

وی افزود: در حال حاضر بر اساس سیاست دولت، تنها نیاز به جذب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در این زمینه است که امیدواریم با حمایت نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی در آینده نزدیک، احداث این کشتارگاه و جذب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی محقق شود.

انتهای پیام/2464/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول