اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان تاکید کرد

ضرورت احداث کشتارگاه صنعتی مدرن در دشتستان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان بر ضرورت احداث کشتارگاه صنعتی مدرن در شهرستان دشتستان تاکید کرد.

ضرورت احداث کشتارگاه صنعتی مدرن در دشتستان

ابوالقاسم محمدزاده در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: تنظیم بازار شب عید و تسهیل شرایط شهروندان از اولویت‌های اساسی اداره صنعت و معدن دشتستان است.

وی افزود: نظارت بسیار خوب و مستمری بر بازار داریم و از توزیع‌کنندگان کالا انتظار داریم همکاری بیشتری داشته باشند تا مردم از نحوه توزیع کالا و از قیمت‌ها راضی باشند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان خاطرنشان کرد: حمایت از تولیدکنندگان داخلی و تقویت این قشر در دستور کار مسئولان صنعت و معدن شهرستان قرار دارد و در این مسیر اهتمام خاصی داریم.

محمدزاده تصریح کرد: بخش عمده‌ای از گوشت سفید و گوشت قرمز استان در دشتستان تولید می‌شود که باید تمهیدات لازم برای توزیع مناسب این کالاها اندیشیده شود.

وی خواستار احداث یک کشتارگاه صنعتی مدرن در شهرستان دشتستان شد و افزود: باید در برازجان کشتارگاه ایجاد شود تا مشکل توزیع نادرست گوشت در این شهرستان حل شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان بیان کرد: ظرفیت گوشت قرمز در دشتستان بسیار بالاست و از طرفی دسترسی استان‌های فارس و خوزستان به این شهرستان راحت‌تر است و احداث این کشتارگاه صنعتی گامی در بهبود وضعیت تولید و توزیع گوشت در منطقه است.

وی ابراز داشت: توسعه صنایع تبدیلی خرما و ایجاد و توسعه شهرک صنعتی ویژه خرما امری مهم و ارزشمند است که با حمایت مسئولان عملی می‌شود.

محمدزاده در ادامه از ایجاد و راه‌اندازی کارخانه کنسرو آلوئه‌ورا در دشتستان خبر داد و گفت: ایجاد کارخانه کنسرو آلوئه‌ورا در برازجان می‌تواند اشتغال‌زایی خوبی در بر داشته باشد و از محصول آن هم استفاده کرد که پیشنهاد می‌کنیم این طرح مورد توجه قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: دشتستان پتانسیل بسیار بالایی در حوزه صنعت و اقتصاد دارد و باید از این فرصت‌ها و ظرفیت‌ها نهایت بهره را ببریم.

محمدزاده تصریح کرد: مردم نیازمند بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات هستند و باید از توانمندی موجود برای رفاه و آسایش مردم استفاده کنیم.

انتهای پیام/2451/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول