اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پلدشت:

اجرای طرح‌های توسعه کشاورزی کمک به اقتصاد منطقه است

خبرگزاری فارس: فرماندار پلدشت گفت: اجرایی شدن طرح‌های کشاورزی می‌تواند کمک شایانی به اقتصاد این شهرستان کند.

اجرای طرح‌های توسعه کشاورزی کمک به اقتصاد منطقه است

به گزارش خبرگزاری فارس از پلدشت جبار طالبی ظهر امروز در هفتمین جلسه کار گروه توسعه بخش کشاورزی پلدشت که با حضور اعضای کار گروه در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: کار گروه توسعه کشاورزی پلدشت گام‌های مؤثری در راستای اجرایی شدن طرح‌های اشتغال‌زایی برداشته است.

وی با بیان اینکه در این زمینه نیازمند همکاری هر چه بیش‌تر مردم هستیم، تصریح کرد: برای تحقق توسعه اشتغال در پلدشت دست یاری خود را به سوی کشاورزان به ویژه فارغ‌التحصیلان این حوزه دراز می‌کنیم.

طالبی با اشاره به اقدامات انجام‌ گرفته در زمینه توسعه کشاورزی در این شهرستان، افزود: کارگروه توسعه بخش کشاورزی این شهرستان تاکنون 15 طرح کشاورزی و دام‌پروری را به تصویب رسانده است.

وی با بیان اینکه این طرح‌ها برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند، خاطر نشان کرد: امید می‌رود در آینده نزدیک تمام این طرح‌ها عملیاتی شده و بخش کشاورزی این شهرستان را رونق بخشند.

فرماندار پلدشت با اشاره به زمین مورد نیاز و در نظر گرفته شده برای اجرای طرح‌های توسعه کشاورزی این شهرستان، گفت: 310 هکتار از اراضی این شهرستان برای طرح‌های توسعه کشاورزی پلدشت در نظر گرفته شده است که با تصویب طرح‌ها برای متقاضیان واگذار می‌شود.

طالبی با اشاره به عمده طرح‌های توسعه این شهرستان، راه‌اندازی مرغداری گوشتی و تخمی، طرح‌های توسعه بخش کشاورزی و راه‌اندازی دامداری را از جمله این طرح‌ها عنوان کرد.

وی با بیان اینکه اجرایی شدن این طرح‌ها می‌تواند کمک شایانی به اقتصاد این شهرستان کند، گفت: برای این منظور تمام طرح‌هایی که در کار گروه توسعه کشاورزی این شهرستان به تصویب می‌رسند حمایت می‌کنیم.

انتهای پیام/61001/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول