اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با ارزش 3 میلیارد و 300 میلیون تومان

6 طرح توسعه کشاورزی در کارگروه کشاورزی دشتی تصویب شد

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتی گفت: شش طرح توسعه کشاورزی به ارزش 3 میلیارد و 300 میلیون تومان در کارگروه کشاورزی شهرستان دشتی تصویب شد.

6 طرح توسعه کشاورزی در کارگروه کشاورزی دشتی تصویب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی، سیدعلی هاشمی صبح امروز در نشست کارگروه بخش کشاورزی اظهار داشت: از 19 پرونده طرح توسعه کشاورزی شش طرح شامل سه طرح گلخانه‎ای و سه طرح مرغداری مشروط به تصویب رسید.

وی افزود: تمام پرونده‎های ارسالی به کارگروه کشاورزی شفاف و با دقت مورد بحث و بررسی قرار گیرد تا شبهه‎ای ایجاد نشود.

هاشمی با اشاره به اهمیت بخش کشاورزی و استفاده صحیح  از آب در این بخش تصریح کرد: باید مدیریت صحیح اعمال شود که یکی از تدابیر مهم دولت در این زمینه بهره‎مندی از شیوه‎های نوین آبیاری است.

وی ادامه داد: یکی دیگر از برنامه‎های دولت ارتقای بخش کشاورزی است زیرا فعالیت در این بخش می‎تواند توسعه پایدار را به دنبال داشته باشد.

فرماندار دشتی تاکید کرد: پرونده‎هایی که ایراد دارد پس از رفع ایراد در جلسه آینده کارگروه مورد بررسی قرار گیرد.

سرپرست جهاد کشاورزی دشتی نیز در این نشست گفت: در ارتباط با راه‎اندازی پمپ‌بنزین لاور ساحلی با استان مکاتبه شد اما تاکنون هیچ پاسخی داده نشده است.

امرالله احمدی خاطرنشان کرد: در سال جاری مبلغ 55 میلیارد ریال برای سرمایه‎گذاری در بخش کشاورزی به این شهرستان اختصاص یافته است و این شهرستان در جذب اعتبارات بخش کشاورزی رتبه سوم در بین شهرستان‎های استان بوشهر را به خود اختصاص داده است.

وی بیان کرد: سهم تسهیلات سرمایه در گردش طرح توسعه  از 20 درصد به 40 درصد افزایش یافته است و می‎توان در قالب طرح توسعه ملی از آن بهره‎مند شد.

احمدی افزود: تعداد 19 پرونده طرح توسعه از اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی به جهاد کشاورزی برای طرح در کارگروه بخش کشاورزی شهرستان وصول شده است که 10 پرونده در بخش گلخانه و 9 پرونده در بخش دام است.

انتهای پیام/66001/ج30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول