اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان

صندوق حمایت از توسعه کشاورزی در آرادان تاسیس شد+ تصاویر

خبرگزاری فارس: صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی با حضور شماری از مسئولان کشوری و استانی در شهرستان آرادان تاسیس شد.

صندوق حمایت از توسعه کشاورزی در آرادان تاسیس شد+ تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از آرادان، پیش از ظهر امروز در مراسمی که در آن شمار زیادی از کشاورزان سخت‏کوش شهرستان آرادان و شهرها و روستاهای تابعه حضور داشتند و با شرکت مسئولان سازمان جهادکشاورزی استان سمنان، فرماندار شهرستان آرادان و جمعی از بهره‏برداران، هفتمین صندوق شهرستانی حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان سمنان، در شهرستان تازه تاسیس آرادان در نزدیکی گرمسار تاسیس شد.

فرماندار شهرستان آرادان در این مراسم گفت: دولت همواره به فکر مردم و توسعه کشور است و اهداف بخش کشاورزی و دولت در همه ابعاد در نهایت به خدمت‏رسانی به آحاد مردم ختم می‏شود.

اصغر شهباز افزود: سال‏جاری انقلابی عظیم در بخش کشاورزی ایران اسلامی با درایت رئیس جمهوری رخ داد و با توجه به اختصاص قابل توجه منابع بانکی برای رشد تولیدات کشاورزی در استان‏های مختلف، امسال برای بخش کشاورزی یک سال ویژه بود.

فرماندار شهرستان آرادان تصریح کرد: سهم شهرستان آرادان نیز که فعالیت‏های خوبی با توجه به شرایط منطقه در حوزه کشاورزی و تولید غذای مردم دارد، از تسهیلات طرح توسعه کشاورزی استان سمنان، حدود 220 میلیارد ریال بود که به بهره‏برداران بخش کشاورزی این شهرستان اختصاص یافت.

به گزارش خبرگزاری فارس از آرادان، سرپرست جهاد کشاورزی شهرستان آرادان نیز قبل از این از تصویب 245 طرح توسعه بخش کشاورزی شهرستان آرادان در ستاد توسعه کشاورزی این شهرستان خبر داده بود.

مراد خادم افزود: برای طرح‏های فوق، 167 میلیارد و 500 میلیون ریال تسهیلات مصوب شده و ظرفیت 448 نفر اشتغال‏زایی دارد.

وی گفت: تمام این طرح‏ها برای جذب تسهیلات مصوب شده، به بانک معرفی شده است.

خادم افزود: تاکنون 84 طرح منجر به انعقاد قرارداد و جذب بیش از 47 میلیارد و 615 میلیون ریال تسهیلات شده است که صاحبان طرح‏ها، 40 درصد تسهیلات تخصیصی را جذب کرده‏اند.

سرپرست جهاد کشاورزی شهرستان آرادان از آماده عقد قرارداد بودن 12 طرح دیگر با 8 میلیارد و 255 میلیون ریال تسهیلات در بانک خبر داد.

خادم سهمیه اولیه اختصاصی از تسهیلات طرح توسعه بخش کشاورزی به این شهرستان را 120 میلیارد و 400 میلیون ریال و تعهد ایجاد شغل را 502 شغل بیان کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از آرادان، با تشکیل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان آرادان با 365 نفر سهام‏دار و بیش از 12 میلیارد ریال سرمایه که هفتمین صندوق شهرستانی استان است، تمام شهرستان‏های استان دارای این صندوق شدند.

بر اساس گزارش‏های سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، از این حیث استان سمنان در کشور پیشگام است.

انتهای پیام/2249/و40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول