اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس آذربایجان‌غربی:

نوسازی مدارس معطوف به ایام خاصی از سال نیست

خبرگزاری فارس: مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس آذربایجان‌غربی گفت: نوسازی و تجهیز مدارس آذربایجان‌غربی معطوف به ایام خاصی از سال نیست و پروژه‌های نوسازی تمام ایام سال اجرایی می‌شوند.

نوسازی مدارس معطوف به ایام خاصی از سال نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از ماکو فریبرز اسمعیل‌زاده ظهر امروز در آیین افتتاح مدرسه 10 کلاسه ماکو با نام مدرسه حجاب که با حضور فرماندار ماکو، امام جمعه، مدیر کل نوسازی مدارس آذربایجان‌غربی و معاون پرورشی سازمان آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی برگزار شد، اظهار داشت: نوسازی و تجهیز مدارس آذربایجان غربی یکی از موضوعات اساسی است که این اداره کل نسبت به این موضوع با جدیت هر چه تمام‌تر وارد کار شده است.

وی با اشاره به افتتاح پروژه‌های عمرانی متعدد در این زمینه در طول دهه فجر، تصریح کرد: این روند در سایر ایام سال نیز تداوم می‌یابد.

اسمعیل‌زاده با بیان اینکه نباید کار و تلاش را معطوف به زمان خاصی از سال کنیم، افزود: در این راستا تلاش شده پروژه‌های نوسازی و تجهیز مدارس در طول ایام سال مورد بهره‌برداری قرار گیرند.

وی با اشاره به افتتاح مدرسه 10 کلاسه در ماکو، اعلام کرد: برای این منظور 11 میلیارد ریال هزینه شده است.

مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس آذربایجان‌غربی گفت: بخشی از این هزینه‌ها توسط خیران هزینه می‌شود و بخش دیگر از طریق طرح تجهیز و نوسازی مدارس که در چهار سال گذشته در استان به اجرا در می‌آید تأمین می‌شود.

انتهای پیام/61001/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول