اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون حمل و نقل و پایانه‌های سیستان و بلوچستان خبر داد

آغاز طرح پرداخت وام به متقاضیان نوسازی ناوگان بخش بار

خبرگزاری فارس: معاون حمل و نقل و پایانه‌های سیستان و بلوچستان گفت: به متقاضیان نوسازی ناوگان باری استان سیستان و بلوچستان وام 500 میلیون ریالی پرداخت می‌شود.

آغاز طرح پرداخت وام به متقاضیان نوسازی ناوگان بخش بار

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، علی خانقائی پیش از ظهر امروز طی جلسه‌ای در زمینه آغاز طرح پرداخت وام به متقاضیان نوسازی ناوگان بخش بار اظهار داشت: میزان این وام 500 میلیون ریال و با نرخ بهره 15 درصد و دوره باز پرداخت هفت ساله است.

وی افزود: این وام برای متقاضیان نوسازی ناوگان در بخش بار اختصاص می‌یابد و ارزش گواهی اسقاط نیز از سوی ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت در قالب طرح اسقاط نقدی و قوانین مربوطه قابل پرداخت است.

معاون حمل و نقل و پایانه‌های سیستان و بلوچستان ادامه داد: 130 دستگاه ناوگان بالای 35 سال در بخش باری استان فعالیت دارند.

خانقائی بیان کرد: هزینه‌های حمل، تجهیزات و وسایل حمل و نقل، از جمله مواردی هستند که به صورت مستقیم بر قیمت تمام شده تولید و همچنین هزینه نهایی بنگاه‌های اقتصادی تأثیر می‌گذارند لذا تردد ناوگان فرسوده به صورت مستقیم و غیرمستقیم بر هزینه تمام شده کالاها تأثیر داشته و از طریق افزایش هزینه‌های حمل و نقل موجبات افزایش بهای تمام شده تولید را نیز در بر خواهند داشت.

وی تصریح کرد: متوسط عمر ناوگان باری در استان هم‌اکنون 9 سال بوده و در وضعیت مناسبی قرار دارد.

معاون حمل و نقل و پایانه‌های سیستان و بلوچستان گفت: امیدواریم پرداخت تسهیلات مناسب به ناوگان فرسوده راه را برای نوسازی و اسقاط خودروهای فرسوده باری هموار سازد.

انتهای پیام/75002/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول