اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس تاکید کرد

تسریع در روند نوسازی خودروهای فرسوده سنگین

خبرگزاری فارس: نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی گفت: روند تسریع در نوسازی خودروهای فرسوده سنگین مورد توجه بیشتری قرار گیرد.

تسریع در روند نوسازی خودروهای فرسوده سنگین

موید حسینی‌صدر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: مجلس روند اجرای این طرح، تصریح کرد: دولت باید در این راستا گام‌های مؤثرتری بردارد.

حسین‌صدر با بیان اینکه تعامل دولت و مجلس در این زمینه مطلوب ارزیابی می‌شود، افزود: با توجه به فرسوده بودن ناوگان حمل و نقل به ویژه در خودروهای سنگین لازم است این روند تسریع یابد.

وی با اشاره به فرسوده بودن بخش عمده‌ای از خودروهای سنگین، اعلام کرد: با توجه به وضعیت کنونی لازم است تا روند جایگزینی خودروهای سنگین روند بیشتری به خود بگیرد تا شاهد نوسازی ناوگان حمل و نقل باری باشیم.

حسینی‌صدر با بیان اینکه بخش حمل و نقل به دلیل مشکلات متعددی که دارند نیازمند توجه بیشتر است، اعلام کرد: در صورتی که مشکلات این بخش رفع نشود دچار مشکلات حادتری می‌شویم.

وی با بیان اینکه نوسازی ناوگان حمل و نقل را گام مؤثری در راستای شکوفایی اقتصادی بر می‌دارد، خواستار توجه جدی دولت به این حوزه شد.

انتهای پیام/61001/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول