اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور عضو هیئت علمی دانشگاه تهران

سمینار تکنیک‌های شادمانی در شرکت نفت گچساران برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران گفت: سمینار تکنیک‌های شادمانی در سازمان و اجتماع، با حضور عضو هیئت علمی دانشگاه تهران در شرکت بهر‌ه‌برداری نفت و گاز گچساران برگزار می‌شود.

سمینار تکنیک‌های شادمانی در شرکت نفت گچساران برگزار می‌شود

فیض‌الله فروغی‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران با اشاره به برگزاری سمینار  تکنیک‌های شادمانی در شرکت بهر‌ه‌برداری نفت و گاز گچساران اظهار کرد: هدف از برگزاری این سمینار آشنایی کارکنان و خانواده‌‌های آنها با روش‌های افزایش تقویت شادکامی در سازمان و اجتماع است.

وی با بیان این‌که در سال جاری 19 سمینار توسط اداره آموزش شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران برگزار شده است افزود: هدف از برگزاری این سمینارها آشنایی هر چه بیشتر کارکنان و خانواده‌های صنعت نفت با موضوعات اجتماعی و سازمانی است.

آموزش روش‌های تفکر از اهداف برگزاری سمینار تکنیک‌های شادمانی است

فروغی‌زاده با اشاره به محتوای سمینار افزایش شادکامی در سازمان و اجتماع خاطرنشان کرد: افزایش روحیه کارکنان و خانواده‌های آنها به ویژه در مناطق عملیاتی و مناطق نفتخیز از مهمترین برنامه‌های معاونت نیروی انسانی وزارت نفت است.

رئیس اداره آموزش شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران تصریح کرد : اداره آموزش شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران با هدف ایجاد روش‌های موثر جهت سازگاری در محیط سازمانی، همچنین آموزش روش‌های تفکر برتر و ایجاد خلاقیت در خود و سازمان اقدام به برپایی این سمینار نموده است.

فروغی‌زاده حل مشکلات سازمانی با ایجاد ارتباط موثر میان کارکنان و اجتماع را از نیازهای یک سازمان موفق دانست و عنوان داشت: امید است با برگزاری این سمینار تأثیر آن را در سازمان و کارکنان شرکت شاهد باشیم.

وی یادآور شد: سمینار تکنیک‌های افزایش شادکامی در سازمان و اجتماع با حضور «علیرضا یوسفی» عضو هیئت علمی دانشگاه تهران، صبح یکشنبه با حضور کارکنان و خانواده‌های شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در سالن کنفرانس اداره آموزش این شرکت برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/82014/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول