به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علیاکبر قربانی عصر امروز در نشست هماهنگی برگزاری این همایش برنامههای محتوایی این سمینار را تشریح کرد.
وی گفت: عناوین سخنرانیهای علمی این همایش شامل طراحی کمپین تبلیغاتی (بازاریابی و تکنیکهای فروش موفق)، مدیریت انتظار مشتریان، چالشهای اساسی روابط عمومی در ایران و توصیههای حرفهای برای برونرفت از این چالشها، مدیریت روابط عمومی، پنجرههای شکسته بازاریابی و هفت قدم راهبردی برای خلق ارتباطات و تبلیغات موثر است.
دبیر اجرایی سمینار تخصصی «روابط عمومی، تبلیغات و بازاریابی» همچنین عناوین کارگاههای این سمینار را نیز تکنیکهای فروش حضوری و مشتریمداری، تبلیغات موثر، تکنیکهای روابط عمومی، روابط عمومی الکترونیک و روشهای کمهزینه ورود به آن، روانشناسی ارتباط با مشتری و پیادهسازی هفت قدم راهبردی بر اساس تبلیغات هر سازمان اعلام کرد.
قربانی همچنین گفت: علاقهمندان به ثبت نام در سمینار روابط عمومی، بازاریابی و تبلیغات میتوانند با توجه به تدبیر در نظر گرفته شده دبیرخانه سمینار، از تخفیفات زمانی استفاده و نسبت به ثبت نام اولیه خود اقدام کنند.
دبیر اجرایی سمینار تخصصی «روابط عمومی، تبلیغات و بازاریابی» یادآور شد: علاقهمندان به ثبت نام در این همایش میتوانند به آدرس سمنان- میدان سعدی ـ بلوار مولوی ـ مولوی دوم ـ پلاک 16 ـ شرکت مهندسی متین گستر کومش مراجعه کرده یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شمارههای 3349863-0231 و 3324757-0231 تماس حاصل کنند.
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان؛ سمینار تخصصی «روابط عمومی، تبلیغات و بازاریابی» در روزهای 25 و 26 اردیبهشت ماه سال آینده و با حضور شماری از کارشناسان و متخصصان روابط عمومی در دانشگاه سمنان برگزار میشود.
انتهای پیام/2249/ت20/پ3003