اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور خانواده‌ها و مسئولان

همایش سمینار خانواده خلاق در شهرستان جم برگزار شد

خبرگزاری فارس: در آیینی باشکوه، همایش سمینار خانواده خلاق در شهرستان جم برگزار شد.

همایش سمینار خانواده خلاق در شهرستان جم برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، سمینار خانواده خلاق با حضور جمع کثیری از مردم و خانواده‌های شهرستان جم و مسئولان در فرهنگسرای توحید برگزار شد.

دبیر نظام مشارکت و پیشنهادهای شرکت پالایش گاز فجر جم در این سمینار از تقویت زیرساخت‌های دبیرخانه این نظام در فرهنگسرای شهرک توحید خبر داد.

علیرضا جهانگیری‌زاده افزود: شورای همیاری و مشارکت شرکت پالایش گاز فجر جم در مجموع تلاش خواهد کرد به اهداف کمی و کیفی از پیش تعیین شده خود برسد و برگزاری این نوع سمینارها نیز در همین راستاست.

وی بیان کرد: ساختار شورای همیاری و مشارکت شرکت پالایش گاز فجر جم متشکل از دو دبیرخانه کارکنان و خانواده بوده که با همیاری 20 کمیته تخصصی و در دور جدید فعالیت خود از ابتدای سال 1390 تاکنون موفق به دریافت بیش از 4000 پیشنهاد از مشارکت جویان شده است.

یک استاد دانشگاه نیز در این آیین با تبریک هفته وحدت و میلاد پیامبر اسلام(ص) و امام جعفر صادق(ع) اظهار داشت: الگوبرداری از زندگی پیامبر(ص) رمز موفقیت در زندگی دنیا و آخرت است.

سعید فتح‌اللهی افزود: ایجاد انگیزه در انسان و فعال کردن خلاقیت در موفقیت و پیشرفت انسان نقش محوری دارد و برای موفقیت باید خلاقیت را پرورش داد.

این استاد برجسته دانشگاه همچنین در ارتباط با عناصر اصلی خلاقیت، هوش انسان‌ها و تفکر منطقی، خلاقیت در سازمان و ایجاد انگیزه در انسان‌ها مطالبی را مطرح کرد.

فتح‌اللهی در این سمینار همچنین راه‌های حرکت شتاب دهنده برای تغییر در زندگی و خلق ایده‌های تازه را برای خانواده‌ها تبیین کرد.

وی در این سمینار از طریق نمودار و سئوالات پرسش و پاسخ هدف اصلی یک زندگی برتر را برای شرکت کنندگان تشریح و خواستار توجه آنها به مقوله‌های شادی‌انگیز زندگی شد.

انتهای پیام/2451/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول