اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت شهرداری قزوین

سمینار اصول فنون و هنر مذاکره در قزوین برگزار شد

خبرگزاری فارس: سمینار اصول فنون و هنر مذاکره با گرایش مذاکرات بین‌المللی توسط شهرداری قزوین در این شهر برگزار شد.

سمینار اصول فنون و هنر مذاکره در قزوین برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی شهرداری قزوین، مسعود حیدری استاد متخصص اصول، فنون و هنر مذاکره و قراردادهای بین‌المللی اقتصادی، صنعتی و تولیدی سخنران این سمینار بودند.

تعریف مذاکره و انواع کاربردهای گوناگون آن، علل لزوم فراگیری اصول و فنون مذاکره و تسلط به مهارت‌های آن، روش‌های مختلف مذاکره، ارکان اصلی چهارگانه روش علمی، اصولی و نوین مذاکره و صفات، ویژگی‌ها، مهارت‌ها، توانمندی‌ها و باورهای لازم برای یک مذاکره کننده ایرانی قوی، قدر، موفق و مسلط در پشت میز مذاکرات به ویژه انواع گوناگون مذاکرات بین‌المللی – خارجی از سرفصل‌های آموزشی این سمینار بود.

حیدری اقدامات و فعالیت‌های قبل از مذاکره را تشریح و بیان کرد: مذاکره یک ابزار اساسی ارتباط صحیح با دیگران است.

وی با اشاره به ارکان مذاکره مبتنی بر اصول و شایستگی‌ها گفت: جدا کردن اشخاص طرف مذاکره از موضوع مذاکره، تمرکز روی منافع به جای پافشاری روی مواضع از جمله ارکان مذاکره مبتنی بر اصول و شایستگی‌ها است.

حیدری صداقت و راستگویی، صراحت در بیان و روشنی کلام، احساس وظیفه، وجدان کاری و امانت داری، آگاهی کامل و اشراف بر موضوع مذاکره و تمام جوانب آن و آگاهی از استانداردهای بین‌المللی و جهانی موضوع مذاکرات از جمله ویژگی‌های مذاکره کننده خوب و موفق نام برد.

دکتر مسعود حیدری در شهر قزوین متولد شد و پس از طی دوره متوسطه در دبیرستان دارالفنون تهران وارد دانشکده حقوق و علوم سیاسی و اقتصادی دانشگاه تهران شد تا دوره‌های کارشناسی و دکترا را در این دانشگاه به پایان برساند.

اخذ رتبه نخست در دکترای حقوق و علوم سیاسی منجر به اعزام وی به آمریکا شد تا دوره کارشناسی ارشد رشته علوم اداری و مدیریت بازرگانی و دوره دکترای توسعه اقتصادی را در دانشگاه پیتسبورگ در ایالت پنسیلوانیا بگذراند.

وی سپس برای گذراندن دوره دو ساله قراردادهای بین‌المللی و روابط بین‌المللی وارد دانشگاه لاهه شد.

انتهای پیام/2667/ی/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول