اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بعد از برگزاری انتخابات روز گذشته

منتخبان نظام پزشکی اردبیل معرفی شدند

خبرگزاری فارس: بعد از برگزاری انتخابات پر شور نظام پزشکی در اردبیل و حضور گروه‌های مختلف پزشکی منتخبان ششمین دوره انتخابات نظام پزشکی اردبیل معرفی شدند.

منتخبان نظام پزشکی اردبیل معرفی شدند

رئیس هیئت اجرایی انتخابات نظم پزشکی استان اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: از گروه پزشکان 10 نفر به ترتیب آرا منصور جعفری نمین، پرویز توکلی، علیرضا محبی‌پور، جواد اعیادی اصل، رامین گسیلی، قدرت اخوان اکبری، ایرج پور‌فرزان، محمدباقر ستوده، مهران آسایشی، اسماعیل فرزانه شیخ احمد با کسب بیشترین آرا انتخاب شدند.

حسن قبادی خاطرنشان کرد: در گروه دندان‌پزشکی سید جواد جوادی قزلو و اصغر مصطفوی‌راد منتخب شناخته شدند.

وی یادآور شد: در گروه داروسازی نیز جلال کرامت و داود درخشان و در علوم آزمایشگاهی داود میکائیلی خیاوی به عنوان منتخبان ششمین انتخابات نظام پزشکی اردبیل معرفی شدند.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات نظم پزشکی استان اردبیل گفت: در گروه مامایی المیرا کنتراتچی و لیسانسیه‌های پروانه‌دار نیز بشارت مهدوی پیراقوم منتخبان ششمین انتخابات نظام پزشکی اردبیل شدند.

قبادی بیان داشت: این انتخابات هر چهار سال یکبار برگزار می‌شود و همکاران ما در روز گذشته با حضور پر‌شور و استقبال گرم از این انتخابات فضای همکاری و تعامل خوبی را برقرار کردند.

این مسئول با برشمردن اهداف نظام پزشکی در پیشبرد عالی اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران در حوزه درمان و بهداشت به همراه تعامل سازنده با نهادهای دولتی در سیاست‌گذاری درست را از جمله این هدف‌گذاری‌ها توصیف کرد.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات نظم پزشکی استان اردبیل افزود: امیدواریم ثمره این انتخابات نظام پزشکی کار‌آمد، مستقل و وظیفه‌شناسی باشد تا به تعهدات خود عمل کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در انتخابات نظام پزشکی اردبیل حدود 800 نفر مشارکت کردند که همچنان به دلیل نرسیدن به سقف یک‌هزار نفر اردبیل دو منتخب در مجمع عمومی نظام پزشکی خواهد داشت که این مجمع اعضای اصلی را برای عضویت در شورای عالی نظام پزشکی انتخاب کرده و معرفی می‌کند.

علاوه بر شهر اردبیل در خلخال، مشگین‌شهر و پارس‌آباد نیز انتخابات نظام پزشکی برگزار شد و از هر حوزه یک نفر برای عضویت در هیئت مدیره نظام پزشکی استان اردبیل راه یافتند.

انتهای پیام/62005/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول