اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خرمشهر:

تولیدات داخلی حمایت شوند/تبلیغات کم است

خبرگزاری فارس: امام جمعه خرمشهر با بیان اینکه باید تبلیغات در خصوص کالاها و تولیدات داخلی بیشتر شود، گفت: این امر نیازمند توجه و برنامه‌ریزی صحیح و مضاعف مسئولان است.

تولیدات داخلی حمایت شوند/تبلیغات کم است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، حجت‌الاسلام  سیدنبی موسوی در نماز جمعه این هفته شهرستان خرمشهر در جمع نمازگزاران اظهار داشت: وجود دلال‌ها و واسطه‌گران در بازار موجب گرانی‌های اخیر و ایجاد مشکلات برای مردم شده است.

وی ادامه داد: مطمئناً احتکار، گرانی‌ها را به دنبال داشته و همین امر کشور را به سوی مشکلات ریز و درشت سوق داده و عرصه را برای بسیاری از مردم تنگ‌تر کرده است.

*تولید در مسائل اقتصادی حرف نخست را می‌زند

امام جمعه خرمشهر خاطرنشان کرد: تولید در مسائل اقتصادی حرف نخست را می‌زند و این موضوعی‌‌ است که مسئولان باید با جدیت در مورد آن دقت و همت به خرج دهند.

وی تصریح کرد: متأسفانه شاهد آن هستیم که بسیاری از کالاهایی که امروز در کشورمان تولید می‌شود با برچسب خارجی روانه بازار شده و عرضه می‌شوند.

موسوی عنوان کرد: کالاهای وارداتی طرفدار بیشتری دارند و همین امر تولیدات داخل کشور را به زانو درآورده است.

وی با بیان اینکه باید تبلیغات در خصوص کالاها و تولیدات داخلی بیشتر شود، افزود: این امر نیازمند توجه و برنامه‌ریزی صحیح و مضاعف مسئولان است.

*قیمت اجناس هر چه بیشتر نظارت شوند

امام جمعه خرمشهر در بخش دیگری از سخنان خود به گرانی اجناس در بازار شهرستان خرمشهر اشاره کرد و اذعان داشت: کالاهایی که در بازار این شهرستان عرضه می‌شوند از شهرهای همجوار این منطقه نیز گران‌تر بوده و همین امر موجبات نارضایتی شهروندان را رقم زده است.

وی در پایان ابراز داشت: اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان باید بر قیمت اجناس و کالاهای موجود در بازار این شهرستان نظارت و دقت بیشتری کند.

انتهای پیام/72001/ذ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول