اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آستارا:

مذاکره با آمریکا ذلت می‌آورد

خبرگزاری فارس: امام جمعه آستارا گفت: مذاکره با آمریکا موجب ذلت ایران اسلامی می‌شود.

مذاکره با آمریکا ذلت می‌آورد

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، حجت‌الاسلام کاظم حافظ‌نیا امروز در نماز جمعه این شهر با بیان فرازهایی از فرمایشات رهبر انقلاب در جمع مردم آذربایجان، اظهار کرد: پذیرفتن درخواست‌های بدون منطق استکبار جهانی به معنای دست برداشتن از تمام ارزش‌های متعالی نظام و انقلاب اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه هدف اصلی آمریکا از درخواست مذاکره با ایران بهره‌برداری سیاسی است، افزود: آمریکا می‌خواهد با کشاندن ایران به میز مذاکره به کشورهای دیگر ثابت کند که ایران تن به شکست و ذلت داده و این آرزوی خود را به گور می‌برد.

خطیب جمعه آستارا با تاکید بر اینکه مقام معظم رهبری درباره درخواست آمریکا برای مذاکره با ایران حجت را بر همگان تمام کردند، یادآور شد: مذاکره با آمریکا به معنای عقب‌نشینی و تسلیم ملت ایران اسلامی است و آن ها به دنبال این هستند که عظمت ایران اسلامی را خدشه‌دار کنند.

وی اضافه کرد: هدف سران آمریکا از طرح مذاکره به معنای تعامل و مذاکره منطقی و حقیقی نیست بلکه غرب در پوشش شعار مذاکره خواهان تسلیم بی‌چون و چرای ایران است.

حافظ‌نیا با بیان اینکه به برکت خون شهدا و وجود رهبر فرزانه انقلاب، ایران اسلامی از چنان آمادگی برخوردار است که قدرت‌های دنیا از نام ایران می‌هراسند، خاطرنشان کرد: ملت غیور و ولایت‌مدار ایران اسلامی به تاسی از سالار شهیدان و ائمه اطهار و شهدای انقلاب اسلامی درس استقامت، ایستادگی، نپذیرفتن ظلم و زور از طرف ظالمان را به ما آموخته‌اند و ذره‌ای از آرمان‌های خود کوتاه نمی‌آیند.

وی با اشاره به فشار و تحریم‌های آمریکا و استکبار علیه ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، افزود: ایستادگی ما موجب تداوم حرکت بیداری اسلامی و سربلندی و عظمت ما در دنیا می‌شود و طبق فرمایش مقام معظم رهبری، ثمره ایستادگی ملت ایران در برابر فشارها سربلندی و اقتدار ایران اسلامی را به دنبال دارد.

خطیب جمعه آستارا به فرا رسیدن روز امور تربیتی و تربیت اسلامی اشاره کرد و از مسئولان عرصه آموزش و پرورش خواست تا با نهایت دقت و صحت تعالیم آموزش اسلامی و معرفت دینی را برای دانش‌آموزان مدارس فراهم آورند.

وی تربیت دانش‌آموزان در فضای اسلامی و معنوی را موجب حفظ ارزش‌های اسلامی دانست و تصریح کرد: مهم‌ترین اهداف تشکیل امور تربیتی حراست از مرزهای اعتقادی و حفظ دستاوردها و تبیین ارزش‌های انقلاب در مدارس است.

حافظ‌نیا درباره بیانات مقام معظم رهبری خطاب به سران قوا در جمع مردم تبریز، اذعان کرد: برای ولایت‌مداران و مسئولانی که خود را تابع محض ولایت مطلقه فقیه می‌دانند دردآور است که رفتار آن ها موجب ناراحتی رهبر انقلاب می‌شود.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در این سخنرانی با مسئولان اتمام حجت کردند و فرمودند که فعلا نصیحت می‌کنم، و این سخن مفهوم بسیار بزرگی دارد.

امام جمعه آستارا با تاکید بر اینکه ولایت مطلقه فقیه خط قرمز ملت ایران اسلامی است، افزود: هر فرد یا مسئول در هر مقامی که باشد و بخواهد از خط ولایت خارج شود و از ولایت سبقت بگیرد ملت ایران پاسخ دندان‌شکنی به او می‌دهند.

وی با اشاره به جنایات سران غرب و آل‌سعود در بحرین و سوریه و پاکستان در کشتار مسلمانان، اعمال ننگین آن ها را به شدت محکوم کرد.

انتهای پیام/84002/ت40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول