اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت سمنان:

آمریکا با پیشنهاد مذاکره به دنبال فریب اذهان عمومی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت سمنان گفت: دولت آمریکا با ارائه پیشنهاد مذاکره با ایران به دنبال فریب اذهان عمومی مردم جهان است.

آمریکا با پیشنهاد مذاکره به دنبال فریب اذهان عمومی است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‏الاسلام محمدباقر عبدوس ظهر امروز در خطبه‏های نماز جمعه این هفته سمنان که با حضور پرشور مردم در مسجد امام این شهر برگزار شد، به بررسی و تحلیل اوضاع جهان و منطقه خاورمیانه پرداخت.

وی با اشاره به پیشنهاد آمریکا مبنی بر مذاکره با جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: مردم و مسئولان نباید فریب دغل‏بازی‏ها و نیرنگ‏کاری‏های آمریکای جنایتکار را بخورند.

امام جمعه موقت سمنان ادامه داد: پیشنهاد آمریکایی‏ها این بار نیز با تهدید و تطمیع ارائه شده است و این نوع برخورد نمی‏تواند ملت ایران را قانع کند که پای میز مذاکره بنشینند.

عبدوس این پیشنهاد را در راستای فریب اذهان عمومی مردم جهان دانست و افزود: این پیشنهاد را نیرنگ و توطئه‏ای بیش نمی‏دانیم و با قاطعیت با آن مخالفیم.

آمریکایی‏ها قصد دارند تا با پیشنهاد مذاکره، ایران را منزوی کنند

امام جمعه موقت سمنان اظهار داشت: آمریکایی‏ها و دولت‏مردان آن قصد دارند تا با پیشنهاد مذاکره به ایران، مردم و مسئولان کشورمان را که سال‏ها سر خم نکرده‏اند و مقابل استکبار جهانی ایستاده‏اند، منزوی و مأیوس کنند.

عبدوس ادامه داد: هدف اصلی از ارائه این پیشنهاد این است که ملت ایران دست از آرمان‏های والای خود بردارد و در مسیری که آمریکایی‏ها می‏پسندند، قدم بگذارند.

وی افزود: دولت آمریکا و ایادی خارجی و داخلی‏اش اینک تلاش می‏کنند تا پذیرش پیشنهاد مذاکره با آمریکا از سوی مردم و مسئولان ایران اسلامی امری بدیهی و طبیعی تلقی شود.

مردم و مسئولان به فریب‏کاری آمریکا تن ندهند

امام جمعه موقت سمنان افزود: نیرنگ‏های استکبار جهانی علیه جامعه اسلامی و ایران همواره ادامه داشته و پیشنهاد مذاکره نیز فریب‏کاری دیگری است که نباید به آن تن داد.

عبدوس با تقدیر از روشن‏گری‏ها و بیانات جانانه رهبر فرزانه انقلاب در زمینه مذاکره با آمریکا گفت: معظم‏له راه صحیح را به همه نشان دادند و در این مورد به خوبی روشن‏گری و شفاف‏سازی کردند.

امام جمعه موقت سمنان افزود: پس از شنیدن بیانات گوهربار ولی امر مسلمین جهان، اینک نتیجه پذیرش این پیشنهاد برای همه مردم و مسئولان به خوبی آشکار شده است.

انتهای پیام/2249/و30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول