اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سلماس:

باید برای تربیت اسلامی دانش‌آموزان تلاش کرد

خبرگزاری فارس: امام جمعه سلماس گفت: باید برای تربیت اسلامی دانش‌آموزان بیش از پیش تلاش کرد زیرا آینده کشورمان به آن‌ها سپرده می‌شود.

باید برای تربیت اسلامی دانش‌آموزان تلاش کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از سلماس، حجت‌الاسلام محمد موسوی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان اظهار داشت: دانش‌آموزان، نوجوانان و جوانان آینده‌سازان کشورمان هستند بنابراین باید برای تربیت دینی آن‌ها بیشتر و جدی‌تر تلاش شود تا در آینده بر مبنای تعالیم اسلامی سکان هدایت کشورمان را به دست گرفته به دنبال آن امور سیاسی، اقتصادی و اجتماعی را مدیریت کنند.

وی با بیان اینکه در دین مبین اسلام برای حوزه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی و اجتماعی توصیه‌های مؤثر و متعالی ارائه شده است، افزود: چنانچه این تعالیم را شناخته و درک کنیم و در راستای اجرایی کردن آن‌ها گام برداریم کشورمان از مسیر سعادت و بالندگی با سرعت و شتاب بیشتری عبور می‌کند و موفقیت‌های زیادی در حوزه‌های مختلف به دست می‌آوریم.

موسوی مورد توجه قرار دادن منویات رهبری را یک الزام اساسی عنوان کرد و گفت: مقام معظم رهبری به عنوان عالمی فرزانه و روحانی دانشمند در رأس نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و برای سعادت کشورمان در زمینه‌های مختلف رهنمودهای شایان توجهی دارند که باید در راستای عملی کردن این موارد گام برداشته شود.

امام جمعه سلماس به مذاکرات 5 + 1 در ارتباط با فناوری انرژی هسته‌ای ایران اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: ملت ما با توکل بر خداوند متعال و با همت دانشمندان مسلمان و متعهد به این تکنولوژی دست یافته است بنابراین برای حراست و از دست ندادن آن تا پای جان ایستادگی می‌کنند لیکن سران کشورهای غربی باید از این خیال باطل خارج شوند که ملت ایران عقب‌نشینی کرده و در برابر خواسته دشمنان خود تسلیم می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در آستانه فرا رسیدن سال نو قرار گرفته‌ایم، خاطر نشان کرد: باید برای کاهش فشارهای مالی قدم برداشته شود تا در روزهای منتهی به پایان سال و در سال جدید خاطره‌ها و لحظه‌های دلنشینی برای مردم رقم زده شود.

انتهای پیام/61002/ت/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول