اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با روز مهندس

دانش‌آموزان 230 مدرسه در همدان با فرهنگ استاندارد آشنا می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی همدان گفت: همزمان با پنجم اسفند و روز مهندس، دانش‌آموزان 230 مدرسه در همدان زیرپوشش طرح ترویج فرهنگ استاندارد قرار می‌گیرند.

دانش‌آموزان 230 مدرسه در همدان با فرهنگ استاندارد آشنا می‌شوند

فرهاد تیموری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: به مناسبت پنجم اسفند که به عنوان روز بزرگداشت ریاضیدان و منجم ایرانی خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندس نامگذاری شده، 230 نفر از مهندسان استان همدان در 230 مدرسه شهرستان همدان حضور خواهند یافت.

وی با بیان اینکه این برنامه به همت سازمان بسیج مهندسین و با همکاری دستگاه‌های تخصصی و نظامات مهندسی استان برگزار خواهد شد، ادامه داد: آشنا کردن دانش‌آموزان با نقش پررنگ و بی‌بدیل مهندسین در حیات بشر، بیان نقش مهندسین در تحقق شعار تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، بیان نقش و ظرفیت موجود در قشر فرهنگی و دانش‌آموزان در تحقق اقتصاد مقاومتی از جمله موارد مطرح توسط این مهندسین در مدارس شهرستان همدان خواهد بود.

مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی همدان با اشاره به اینکه بیش از 50 هزار دانش‌آموز مقطع متوسطه همدان زیرپوشش این برنامه قرار خواهند گرفت، خاطرنشان کرد: همچنین در این برنامه دانش‌آموزان با لزوم فرهنگ‌سازی خرید کالای ایرانی در بین خانواده‌ها با هدف افزایش تولید و اشتغال داخلی آشنا می‌شوند.

وی با اشاره به حضور 15 نفر از مهندسان و کارشناسان این اداره‌کل در این طرح تصریح کرد: در این طرح که برای نخستین‌بار در سطح کشور و به صورت ابتکاری برگزار می‌شود، سئوالی مبنی بر اینکه با توجه به پیام مقام معظم رهبری در سال جاری استانداردسازی چه فوایدی برای جامعه دارد، مطرح و  به دانش‌آموزانی که به تعداد بیشتری از این فواید اشاره کنند، هدایایی از سوی این اداره‌کل اهدا می‌شود.

انتهای پیام/89002/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول