اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با ارسال نامه‌ای صورت گرفت

‌ابراز همدردی دانش‌آموز ایرانی با دانش‌آموزان فلسطینی‌

خبرگزاری فارس: دانش‌آموز مازندرانی در نامه‌ای به دانش‌آموزان فلسطینی گفت: در راه مبارزه با اسرائیل صف‌های طولانی برای شهادت تشکیل خواهیم داد و روزه خون خواهیم گرفت.

‌ابراز همدردی دانش‌آموز ایرانی با دانش‌آموزان فلسطینی‌

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، ظهر امروز یادواره 28 شهیده مازندران با حضور پرشور بانوان و مردم شهیدپرور استان مازندران برگزار شد.

یادواره شهدای مازندران امروز از جنس دیگری بود، در این یادواره به گوشه‌ای از حضور بانوان در راه سرافرازی ایران اسلامی پرداخته شد.

در صدر مراسم یادواره شهیده مازندران، حضرت معصومه(س)قرار داشت و پس از آن از شهیده سید طاهره هاشمی بسیار به نیکی نام برده شد.

سیده طاهره هاشمی در راه پیروزی انقلاب اسلامی ایران و در شهرستان آمل و حماسه مردم این شهر نقش بسیار پررنگی داشت و در این حادثه جان به جان آفرین تسلیم کرد.

در بین بانوان شهیده مازندران از دختر سه ساله تا مادر 50 حضور داشتند، شهادت دختران سه ساله توسط ایادی کفر نشانه‌های بی‌رحمی، شقاوت و پلیدی دشمن در صحرای کربلا را به یاد انسان می‌اندازد.

در تصویری که از کودکان پخش می‌شد نشان می‌داد که دشمن از کودکان سه ساله این مرز و بوم می‌ترسد و هراسی که اسلام در دل این دشمنان افکنده است به واسطه حضور اسلام در این سرزمین است.

دشمنان ایران اسلامی و دشمنان امام حسین(ع) در صحرای کربلا هدفشان جلوگیری از رشد اسلام واقعی است و دشمنان امروز اسلام را مانع پیشرفت خود می‌دانند.

در حین مراسم خاطره‌ای که از سیده طاهره هاشمی پخش می‌شد بسیار مورد توجه حاضران قرار گرفت.

وی در نامه‌ای که معلم مدرسه از دانش‌آموزان کلاسش خواست تا به دوست فرضی خود نامه‌ای بنویسند، طاهره هاشمی دختران فلسطینی را دوست فرضی خود انتخاب کرد.

وی در بخشی از این نامه خطاب به دانش‌آموزان فلسطینی نوشت: من و تو ای دوستم با هم به جنگ اسرائیل که فلسطین را اشغال کرده است می‌رویم و از آنجا به سادات‌ها و شاه‌حسن‌ها و حسین‌ها و ملک خالدها خواهیم گفت که به سراغتان خواهیم آمد و دوباره فلسفه شهادت را زنده خواهیم کرد و صف‌های طولانی برای شهادت تشکیل خواهیم داد و روزه خون خواهیم گرفت.

انتهای پیام/86004/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول