اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته نیکوکاری صورت گرفت

توزیع 120 هزار پاکت پول بین دانش‌آموزان قزوینی

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین از توزیع 120 هزار پاکت پول به مناسبت هفته احسان و نیکوکاری در بین دانش‌آموزان این استان خبر داد.

توزیع 120 هزار پاکت پول بین دانش‌آموزان قزوینی

هدایت‌الله صفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: اداره‌کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین به مناسبت هفته احسان و نیکوکاری 120 هزار پاکت پول را با هدف جمع‌آوری کمک‌های نقدی دانش‌آموزان در مدارس این استان توزیع کرده است.

وی با بیان اینکه روز 16 اسفند سال جاری مراسم جشن نیکوکاری در مدارس استان قزوین اجرا می‌شود، ابراز داشت: در این روز دانش‌آموزان مقاطع تحصیلی ابتدایی، راهنمایی و متوسطه اعم از دختران و پسران با هدف احسان و نیکوکاری به دانش‌آموزان نیازمند کمک می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین با اشاره به اینکه 120 هزار پاکت پول بین دانش‌آموزان استان قزوین به مناسبت هفته نیکوکاری و احسان توزیع شده است، اذعان داشت: این دانش‌آموزان در روز 16 اسفند سال جاری با قرار دادن مبلغی به دلخواه خودشان به دانش‌آموزان نیازمند کمک می‌کنند.

این مسئول با بیان اینکه اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین برای سریع‌تر کمک کردن به دانش‌آموزان نیازمند با اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین توافق نامه‌ای منعقد کرده است، اظهار داشت: طبق این توافق اداره کل آموزش و پرورش این استان موظف است در روز 16 اسفند سال جاری با جمع‌آوری کمک‌های نقدی دانش‌آموزان بلافاصله این کمک‌ها را با حفظ کرامت انسانی و عزت نفس به دانش‌آموزان نیازمند اهدا کند.

صفری با اشاره به اینکه انجمن اولیا و مربیان اداره‌کل آموزش و پرورش استان قزوین دانش‌آموزان نیازمند را شناسایی کرده‌ است، اذعان داشت: این اداره‌کل برای برطرف کردن نیازهای ضروری دانش‌آموزان نیازمند در شب عید بلافاصله کمک‌های نقدی دانش‌آموزان نیکوکار را به آنان اهدا می‌کند تا با تحقق این هدف به این دانش‌آموزان برای فراهم کردن کالاهای مورد نیازشان به موقع کمک کند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین با بیان اینکه سال گذشته در هفته نیکوکاری و احسان 200 میلیون تومان کمک‌های نقدی از دانش‌آموزان جمع‌آوری شده است، ابراز داشت: دانش‌آموزان قزوینی در جشن احسان و نیکوکاری به هم‌کلاسی‌های نیازمندشان کمک‌های مطلوبی می‌کنند که این بیانگر نوع دوستی والای آنان است.

انتهای پیام/77009/و30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول