اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بیجار:

مردم خواستار ولایت‌مداری مسئولان در عمل هستند

خبرگزاری فارس: امام جمعه بیجار وحدت، یکدلی و ولایت‌مداری را ضامن بقای نظام دانست و گفت: مردم خواستار ولایت‌مداری مسئولان در عمل هستند.

مردم خواستار ولایت‌مداری مسئولان در عمل هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، حجت‌الاسلام علی مرادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه بیجار اظهار کرد: اکنون که به انتخابات ریاست جمهوری نزدیک هستیم مسئولین باید بیش از پیش با یکدیگر همدل و همسو باشند تا دشمنان ایران اسلامی بدانند، هیچگاه نخواهند توانست به اهداف شوم دیرینه خود علیه ملت ایران برسند.

وی افزود: با ولایت‌مداری مردم و هوشیاری مسئولین نظام، استکبار راه به جایی نخواهد برد و نظام از تمامی توطئه‌های دشمنان به سربلندی عبور خواهد کرد.

حجت‌الاسلام مرادی خاطرنشان کرد: مردم خواستار ولایت‌مداری مسئولین در عمل هستند چرا که آنها  الگوی مردم هستند و یکی از عوامل محبوبیت مسئولین در بین مردم همان ولایت‌مداری است که باید این مؤلفه را در خود تقویت کنند.

وی تاکید کرد: مسئولین باید آگاهانه تمامی اختلافات جزئی را کنار گذاشته و با وحدت به اداره امور بپردازند و در شرایطی که تمامی دشمنان نظام و اسلام در برابر ما متحد شده‌اند، ایجاد شکاف در بین مسئولین موجب تحقق اهداف شوم دشمنان می‌شود.

به گفته وی، اختلاف موجب توقف حرکت روبه جلوی کشور می‌شود و برای جلوگیری از ایستای چرخ‌های توسعه کشور مسئولان ارشد نظام باید اختلاف‌ها را کنار گذاشته و مانع از علنی شدن آن شوند.

وی با تاکید بر اینکه ملت ایران با هوشیاری و ولایت‌مداری خود در بحث وحدت گاهی حتی از مسئولان نیز پیشی می‌گیرد گفت: برخی از مسئولان باید این گوش به فرمانی را از مردم یاد بگیرند.

حجت‌الاسلام مرادی در ادامه خطبه‌های نماز جمعه بیجار با اشاره به نزدیک شدن به آغاز سال نو اظهار کرد:  مردم باید با برنامه‌ریزی و تدبیر برای زندگی و پرهیز از اصراف در امور اقتصادی و رعایت دخل و خرج خود زمینه زندگی راحت را برای خود در آستانه سال جدید فراهم کنند.

به گفته وی، متاسفانه امروزه به دلیل گسترش ابزارهای ارتباطی و رفت و آمدهای فراوان به کشورهای مختلف فرهنگ غرب در جزئیات زندگی مردم نفوذ کرده و سبک زندگی ایرانی را در معرض آسیب قرار داده است و مردم را به تجمل‌گرایی و اصراف ترغیب می‌کند.

وی در پایان بر آسیب‌شناسی در این زمینه تاکید کرد و گفت: اگر آسیب‌شناسی به موقع و دقیق در این زمینه صورت نگیرد بسیاری از ارزش‌ها و فرهنگ‌های اصیلی بانی استحکام و پایداری خانواده‌ها از بین می‌رود.

انتهای پیام/79015/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول