اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد خبر داد

عرضه کتاب‌ها با 40 درصد تخفیف / حضور 20 ناشر استانی در نمایشگاه کتاب

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد از عرضه کتاب‌های نمایشگاه استان یزد با 40 درصد تخفیف به بازدیدکنندگان خبر داد.

عرضه کتاب‌ها با 40 درصد تخفیف / حضور 20 ناشر استانی در نمایشگاه کتاب

بهرام عبدالحسینی در حاشیه برپایی نمایشگاه کتاب یزد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: در این نمایشگاه تمام تازه‌های کتاب که در سطح کشور منتشر شده است، به نمایش گذاشته شده تا به سهولت و با قیمتی مناسب‌‌تر در اختیار علاقمندان قرار گیرد.

وی برگزاری نمایشگاه کتاب استان را بزرگترین رویداد فرهنگی در استان دانست و افزود: در این دوره از نمایشگاه کتاب، ناشران معتبر استان و کشور حضور دارند و کتاب‌‌هایی در موضوعاتی همچون روانشناسی، دین، حقوق، زبان، کودک و نوجوان و کمک‌آموزشی ارائه شده است.

وی تعداد ناشران حاضر در نمایشگاه از استان را 20 ناشر برشمرد و گفت: همچنین 300 ناشر برجسته ملی و بین‌المللی از سراسر کشور در این نمایشگاه حضور دارند.

عبدالحسینی از جمله شرایط در نظر گرفته شده برای شرکت در این نمایشگاه را تازه بودن کتاب‌ها عنوان کرد و افزود: تمامی کتاب‌های حاضر در نمایشگاه چاپ جدید است و کتاب‌هایی با چاپ‌های قدیمی‌تر امکان حضور در نمایشگاه را نداشتند.

وی بیان کرد: 3 هزار و 500 عنوان کتاب در 200 غرفه این نمایشگاه ارائه شده که با 40 درصد تخفیف به متقاضیان عرضه می‌شود.

مدیرکل ارشاد یزد برگزاری نشست‌های نقد کتاب، شب شعر کتاب، نشست فرهنگی با موضوعات عفاف و حجاب، سبک زندگی و غرفه نقاشی کودک را از برنامه‌های جنبی نمایشگاه بیان کرد.

وی افزود: پنجمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان یزد به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران برپا شده است.

به گزارش فارس، این نمایشگاه در دو نوبت صبح و عصر از ساعت 9 تا 12 و 16 تا 20 تا هشتم اسفندماه برای بازدید عموم دایر است.

انتهای پیام/90004/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول