اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 130 ناشر

نمایشگاه استانی کتاب در جنوب کرمان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان از برگزاری نمایشگاه بزرگ استانی کتاب با حضور 130 ناشر در جنوب کرمان خبر داد.

نمایشگاه استانی کتاب در جنوب کرمان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، حجت‌الاسلام سیداحمد حسینی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نمایشگاه بزرگ و استانی کتاب جنوب استان از 16 اسفند ماه سال جاری لغایت 22 اسفند ماه در حسینیه شهدای شهرستان جیرفت برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری آیین افتتاحیه این نمایشگاه ساعت 10 صبح 16 اسفند افزود: مراسم اختتامیه نمایشگاه 22 اسفند ماه با حضور معاون فرهنگی وزیر ارشاد در محل نمایشگاه برگزار می‌شود.

حسینی بیان داشت: برپایی نمایشگاه استانی کتاب در جنوب کرمان برای نخستین‌بار پس از انقلاب به منظور ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و ایجاد بستر آشنایی بیشتر علاقمندان کتاب در همه زمینه‌ها انجام می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری کارگاه‌های تخصصی در حاشیه این نمایشگاه خاطرنشان کرد: در حاشیه این نمایشگاه از سه نویسنده برتر جنوب استان نیز تجلیل به عمل می‌آید.

وی اذعان داشت: کتابفروشی‌های شهرستان جیرفت نیز می‌توانند در صورت دارا بودن نمایندگی انتشارات در نمایشگاه شرکت کنند.

برگزاری نخستین جشنواره فرهنگی شهید شهسواری

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان از برگزاری نخستین جشنواره فرهنگی سردار شهید محمد شهسواری در بخش‌های شعر، دلنوشته و داستان کوتاه 22 اسفند ماه سال جاری خبر داد.

حسینی با بیان اینکه مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره تا پنجم اسفند ماه سال جاری است، بیان داشت: جوایز بخش‌های مختلف جشنواره برای نفرات اول هر یک 5 میلیون ریال، نفرات دوم 3 میلیون ریال و نفرات سوم 3 میلیون ریال است.

وی با بیان اینکه جشنواره شهید شهسواری در راستای ترویج فرهنگ و ایثار و شهادت و تجلیل از مقام شامخ سردار شهسواری برگزار می‌شود، عنوان کرد: این جشنواره هر ساله با موضوعات فرهنگی و هنری در جنوب کرمان برگزار می‌شود.

حسینی گفت: سردار شهید شهسواری از مفاخر جنوب کرمان است که دلاوری و رجزخوانی وی با گذشت سالیان متمادی از جنگ تحمیلی در برابر بعثی‌ها پس از اسارت هیچ‌گاه از خاطر ملت ایران پاک نمی‌شود.

انتهای پیام/80002/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول