اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست جمعیت هلال احمر نهبندان خبر داد

شرکت 20 امدادگر نهبندانی در دوره‌ تخصصی اسکان اضطراری

خبرگزاری فارس: سرپرست جمعیت هلال احمر نهبندان از شرکت 20 نفر امدادگر مرد این شهرستان در دوره‌ تخصصی اسکان اضطراری خبر داد.

شرکت 20 امدادگر نهبندانی در دوره‌ تخصصی اسکان اضطراری

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حسین رضایی ظهر امروز در جمع مدیران جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با اشاره به اینکه شعار هر خانواده یک امدادگر باید محقق شود، اظهار کرد: مباحث آموزشی و پژوهشی در جمعیت هلال احمر ضروری و با جدیدت خاصی مورد توجه و پیگیری است.

وی به اهمیت آموزش‌های عمومی و تخصصی در جمعیت هلال احمر اشاره کرد و ادامه داد: جمعیت هلال احمر نهبندان با برگزاری دوره‌های تخصصی اسکان اضطراری نیروهای متخصص را برای خدمت‌رسانی به مباحث امدادی آموزش می‌دهد.

سرپرست جمعیت هلال احمر نهبندان فعالیت امدادگران و داوطلبان جمعیت هلال احمر این شهرستان را بسیار خوب و موثر ارزیابی کرد و گفت: فعالیت‌های خیرخواهانه و بشردوستانه جمعیت هلال احمر بر هیچ‌کس پوشیده نیست و تمامی این برنامه‌ها در راستای کمک به هم‌نوعان و هم‌وطنان است.

رضایی اذعان داشت: نخستین دوره تخصصی اسکان اضطراری در نهبندان با بهترین کیفیت و بازدهی بالا و با استفاده از مربیان مجرب و کارآزموده برگزار شده است.

وی به شرکت 20 امدادگر مرد در دوره‌های تخصصی اسکان اضطراری اشاره کرد و افزود: در این دوره‌ها که سه روز در محل جمعیت هلال احمر این شهرستان برگزار شده مباحثی از قبیل طراحی اردوگاه و سرپناه اضطراری و راه‌های مقابله با بیماری‌هایی مانند سل و سرخک به امدادگران آموزش داده شده است.

شرکت 20 امدادگر بیرجندی در دوره‌های تخصصی اسکان اضطراری

سرپرست جمعیت هلال احمر بیرجند از برگزاری دوره تخصصی اسکان اضطراری در این شهرستان خبر داد و گفت: در این دوره 20 امدادگر مرد جمعیت هلال احمر این شهرستان شرکت کرده‌اند.

مجیدرضا لطیفی با بیان اینکه تا پایان سال جاری سه دوره تخصصی دیگر در این زمینه  برگزار می‌شود، اظهار کرد: دوره تخصصی اسکان اضطراری ویژه خواهران، دوره تخصصی پیش‌بیمارستانی و جستجو و نجات در کوهستان ویژه برادران از دوره‌های آموزشی است که تا پایان سال برگزار می‌شود.

وی متذکر شد: طراحی و اجرای اردوگاه، سرپناه اضطراری، اسکان موقت و اردوگاه، شناخت بیماری‌های شایع در اردوگاه‌های اضطراری را از مباحثی دانست که در این دوره آموزش داده می‌شود.

انتهای پیام/69003/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول