اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

بصیرت رمز ماندگاری انقلاب اسلامی ایران است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: بصیرت رمز ماندگاری انقلاب است که این ماندگاری مرهون بصیرت، فتنه شناسی و پیوند محکم مردم با رهبری است.

بصیرت رمز ماندگاری انقلاب اسلامی ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام  محمد علی نکونام ظهر امروز در نشست یادواره یک هزار و 200 شهید شهرستان شهرکرد اظهار داشت: یادواره‌ها بهانه خوبی است تا یاد عزیزانی را گرامی بداریم  که هر چه بگویم هنوز باز هم تا ادای حق واقعی آنان فاصله زیادی داریم.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران یک حرکت پویا ست و این حرکت عظیم مردمی ایستایی نخواهد داشت و به لطف پروردگار قطار انقلاب با سرعت هر چه تمام در حال حرکت به سمت اهداف اولیه خود است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری بصیرت را رمز ماندگاری انقلاب اسلامی ایران دانست و تاکید کرد: این ماندگاری مرهون بصیرت، فتنه شناسی و پیوند محکم مردم با رهبری است.

وی ادامه داد: این شتاب در حرکت انقلاب به دلیل عدم وجود تهدید نیست بلکه انواع تهدید داخلی و خارجی در کمین ایران نشسته است ولی حتی نتوانسته سرعت پر شتاب انقلاب را قدری کند نماید.

امام جمعه شهرکرد با اعلام اینکه فتنه عظیم دیگری در پیش است  گفت: دشمن از وهم ملت ایران هر شب خواب جدیدی برای ملت ایران می‌بیند اما باید بداند هرگز تعبیری برای خوابش وجود ندارد و هر بار که از در بیرون رانده می‌شود سعی دارد از روزنه دیگری وارد شود.

این مسئول با اشاره به نزدیکی انتخابات ریاست جمهوری اذعان داشت: در آستانه انتخابات قرار داریم و فتنه جدید دشمن در تهدید ماست و این امر هوشیاری مردم آگاه کشور را قبل و بعد انتخابات می‌طلبد.

وی با یادآوری اسرای پیام آور کربلا خاطر نشان کرد: آنان پیام آوران حقیقت بودند هر چند بر حسب ظاهر مغلوب جلوه می‌کردند ولی ملت ایران پیام آوران شهدایند و حتی بر ظاهر هم چیرگی بر دشمنان نیز آشکار است و دیکتاتور‌های منطقه و غرب را به لرزه در آورده است.

انتهای پیام /86006/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول