اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نخستین نماینده مردم سراب در مجلس:

انقلاب ایران الگویی ارزشمند برای ملت‌های منطقه است

خبرگزاری فارس: نخستین نماینده مردم سراب در مجلس شورای اسلامی گفت: انقلاب اسلامی ایران الگویی ارزشمند برای تمام ملت‌های منطقه است.

انقلاب ایران الگویی ارزشمند برای ملت‌های منطقه است

به گزارش خبرگزاری فارس از سراب، حجت‌الاسلام والمسلمین هادی ملکوتی نخستین نماینده مردم سراب در مجلس شورای اسلامی در جمع راهپیمایان 22 بهمن سراب گفت: مردم مسلمان ایران با تقدیم هزاران شهید، خود را به پیروزی رساندند و تا آخر با چنگ و دندان از آن محافظت خواهند کرد.

وی با اشاره به صداقت و بزرگواری ملت شریف ایران اظهار داشت: همه مسئولان اعم از لشکری و کشوری مدیون این مردم هستند.

 

عضو ادوار مجلس تأکید کرد: خدمتگزاری به این مردم و کمک به حل مشکلات معیشتی آن‌ها حداقل وظیفه کارگزاران و مدیران کشور است.

وی خاطرنشان کرد: رسیدگی به مشکلات مردم و گشودن گره‌های کاری آن‌ها واجب است.

سخنران راهپیمایی باشکوه مردم سراب، با اشاره به تحولات کشورهای منطقه تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران الگویی ارزشمند برای تمام ملت‌های منطقه است و پیشرفت‌های چمشگیر کشور نتیجه همدلی و وحدت مردم و مسئولان بوده و ملت ایران هزینه‌های استکبار ستیزی و عزت خود را با تحمل مشکلات ایجاد شده در طول این دوران می‌پردازد.

 وی به ترورهای اوایل انقلاب و تحمیل جنگ نابرابر علیه ملت ایران اشاره کرد و یادآور شد: یکی از این ترورها کافی بود تا ساختار نظام حاکمیتی کشوری را برهم زند اما الطاف الهی و درایت و تدبیر رهبری پایه‌های نظام الهی را مستحکم‌تر کرد.

ملکوتی با بیان این‌که حمایت از دولت و مردم سوریه از سوی ایران اسلامی نشان از هوشمندی و تدبیر بالای مقامات کشور است،  اظهار داشت: با دشمن باید در مرزهای خود او درگیر شد نه این‌که درگیری و کشمکش را به داخل مرزهای خود کشید.

وی با انتقاد از سیاست‌های فرهنگی اعمال شده از سوی دولت اصلاحات یادآورشد: زمانی در برخی جراید و نوشته های آن دوران برخی توهم توطئه و دشمن پنداری را مطرح می‌کردند.

 

عضو باشگاه اندیشه‌وران حوزه علمیه قم عنوان کرد: بصیرت والای مردم ایران روز به روز فزونی می‌گیرد و دشمنان نظام از اقتدار این ملت به ستوه آمده‌اند. 

ملکوتی موقعیت خاورمیانه را استراتژیک ارزیابی کرد و افزود: انرژی غنی، وجود کانال و آبراه‌های حیاتی و دیگر امکانات جغرافیایی و سیاسی خاورمیانه باعث شده است تا کشورهای غربی حیات خود را در اختلاف و درگیر کردن کشورهای منطقه به علت‌های مختلف جست‌‌وجو کنند.

انتهای‌پیام/60010/م20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول