اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه دامغان:

واکنش‌های شدیدی با شکل‌گیری انقلاب علیه ایران آغاز شد

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه شهرستان دامغان گفت: با شکل‌گیری انقلاب، واکنش‌های شدیدی علیه ملت ایران در جهان آغاز شد اما دولت‏ها از آن استقبال نکردند.

واکنش‌های شدیدی با شکل‌گیری انقلاب علیه ایران آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، حجت‌الاسلام مهدی مقری صبح امروز در نشست سیاسی بانوان دامغان بیان کرد: تمام کشورها یا وصل به لیبرال غرب یا کمونیسم شرق هستند؛ جای سئوال است که علت اتحاد این دو قطب و ماهیت انقلاب ما چیست و این انقلاب در چه برهه‌ای از زمان در فضای بین‌المللی به وجود آمد.

وی افزود: ماهیت انقلاب ایران اسلام است و زمانی به وقوع پیوست که جنگ جهانی دوم تمام و لیبرالیسم پیروز شد.

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه شهرستان دامغان در خصوص فتنه 88 بیان کرد: عملکرد خواص بسیار ضعیف بود و امروز مردم بی‏واسطه با مقام معظم رهبری در ارتباط هستند.

مقری اظهار داشت: آمریکایی‌ها عقیده دارند که مردم مسلمان باشند اما حکومت اسلامی نباشد مثل ترکیه؛ اما ما ادعای حکومت داریم، حکومتی که نه کمونیست و نه لیبرال بوده و فقط اسلامی است.

وی افزود: اگر حکومت اسلامی شکل بگیرد و یک الگوی جهانی شود؛ همه نشأت گرفته از ایران است و رهبر ما می‌فرمایند «اولین بیداری در ایران به وجود آمد».

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه شهرستان دامغان گفت: در بحث جمهوریت خیلی‌ها تلاش‌های خود را می‌کنند تا نظام را از پا درآورند و نظریه خاصی در آن وجود ندارد و در این 30 سال هجمه‌های متفاوت با مدل‌های مختلف تا این حماسه 9 دی را به وجود آوردند.

مقری افزود: آنها آمدند و در انتخابات ما سرمایه‌گذاری کردند؛ اما تیرشان به هدف نخورد و دست به فتنه زدند که باز هم شکست خورد و در واقع پالایش اطلاعاتی شد و فقط در آن جریان افرادی که دست نشانده آمریکا بودند مشخص شدند.

وی تصریح کرد: 9 دی تجلی در بصیرت عاشورایی مردم دارد و بدون دخالت هیچ ارگان دولتی مردم خودجوش به میدان آمدند و از آرمان‌های خود دفاع کردند.

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه شهرستان دامغان گفت: در راهپیمایی 22 بهمن امسال مردم با دیگر خوش درخشیدند.

مقری افزود: دشمنان اسلام تصور می‌کردند با توجه به گرانی‌ها و تحریم‌ها کسی به میدان نیاید؛ اما مردم هیچ‌گاه آن دفاع هشت ساله و خون آن همه شهید را نمی‌توانند نادیده بگیرند حتی اگر مجبور به روزه گرفتن باشند تا آخرین نفس پای عقیده و ایمان خود می‌ایستند.

انتهای پیام/2249/و30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول