اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

دانشگاه فرهنگیان شهید باهنر خراسان جنوبی افتتاح شد

خبرگزاری فارس: پس از افتتاح واحد خواهران، دانشگاه فرهنگیان واحد برادران این دانشگاه با عنوان پردیس شهید باهنر خراسان جنوبی افتتاح شد.

دانشگاه فرهنگیان شهید باهنر خراسان جنوبی افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان پردیس شهید باهنر خراسان جنوبی، مدیرکل حراست دانشگاه فرهنگیان در افتتاح این دانشگاه در بیرجند در جمع دانشجویان، تقارن افتتاح دانشگاه و آغاز نیم‌سال تحصیلی را، با سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی، تقارنی خجسته برشمرد.

رضا اعزازی با اشاره به ویژگی‌های انقلاب، به رهبری امام خمینی(ره) خاطرنشان کرد: تاریخ 100 ساله کشور پیش از انقلاب، گویای حضور حاکمانی بی‌کفایت بود که به سادگی مورد استعمار روس، انگلیس، فرانسه و دیگر قدرت‌ها قرار می‌گرفتند.

وی با اشاره به منابع موجود تاریخی و قراردادهایی که در همین راستا، ایران و ایرانی را سال‌ها مورد استعمار و خودفراموشی قرار داده بود، ادامه داد: امام خمینی(ره) با انقلابی مردمی و با تکیه بر ایمان راسخ، خودباوری را در ایران احیاء کرد.

اعزازی با اشاره به دستاوردهای ارزشمند علمی، پژوهشی و پیشرفت در عرصه‌های مختلف دارویی، صنایع دفاعی و توسعه دانشگاه‌ها تصریح کرد: سازندگی کشور و رشد در عرصه‌های مختلف را مدیون شخصیت متعالی امام خمینی(ره)، انقلاب اسلامی و روحیه خودباوری و ولایت‌مداری مردم و حفظ آن‌ها را مدیون رهنمودها، راهنمایی، رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و حضور آگاهانه و تلاش مردمی هستیم.

مدیرکل آموزش پرورش خراسان جنوبی و رئیس هیئت امنای دانشگاه فرهنگیان استان نیز با اشاره به جایگاه این دانشگاه گفت:‌ نقش تربیت معلم در راستای سند تحول و منویات مقام معظم رهبری و تأکید وزارت آموزش و پرورش در دانشگاه فرهنگیان دنبال می‌شود.

حمیدرضا وردی اضافه کرد: دانشگاه فرهنگیان که از نسل دانشگاه‌های پیشتاز، نوین و تربیت محور محسوب می‌شود، دانشگاهی برای تأمین، تربیت و توانمند‌سازی منابع انسانی وزارت آموزش و پرورش است.

انتهای پیام/2248/ذ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول