اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار جهان‏وطن- 47

نام‏گذاری یکی از پروژه‏های عمرانی بزرگ کشور به نام شهید شاطری

خبرگزاری فارس: رئیس شورای مشورتی در امور شهدا و ایثارگران شهرستان سمنان از نام‏گذاری یکی از پروژه‏های عمرانی بزرگ کشور به نام و یاد سردار شهید شاطری خبر داد.

نام‏گذاری یکی از پروژه‏های عمرانی بزرگ کشور به نام شهید شاطری

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حسن سعدالدین پیش از ظهر امروز در آستانه برگزاری مراسم هفتمین روز شهادت سردار شهید حسن شاطری در گفت‏وگو با خبرنگاران در سمنان، یاد و خاطره شهدای انقلاب و امام شهدا و به ویژه شهید والامقام شهرستان و فرزند برومند اسلام، سردار شهید حسن شاطری را گرامیداشت.

رئیس شورای مشورتی در امور شهدا و ایثارگران شهرستان سمنان با بیان پیشنهاد نامگذاری یکی از پروژه‏های عمرانی مهم شهرستان به نام و یاد شهید سردار شاطری با تصویب شورای فرهنگ عمومی پیشنهاد داد: شورای فرهنگ عمومی استان و کشور نیز برای نامگذاری یکی از پروژه‏های مهم عمرانی کشوری و استانی به منظور حفظ کرامت شهدا و در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری اهتمام ورزد.

وی گفت: خدمات ارزنده این شهید بزرگوار از ابتدای انقلاب و به ویژه در هشت سال دفاع مقدس و پس از آن در ارائه خدمات به مسلمانان منطقه به خصوص در ستاد بازسازی لبنان برای همیشه در اذهان ماندگار خواهد ماند.

رئیس شورای مشورتی در امور شهدا و ایثارگران شهرستان سمنان ادامه داد: امروز هفتمین روز شهادت سردار شهید حسن شاطری است؛ سردار والامقامی که روح و جان خود را در چشمه‏سار کلام رهبرش، امام خمینی(ره) شست‌و‌شو داد.

سعدالدین ادامه داد: این شهید والامقام گوهر وجودش را به گلاب ناب ولایت، معطر کرد و شهادت را نردبان عروج خود به قله‏های عشق و ایمان قرار داد و ستاره‏ای درخشان در آسمان انقلاب اسلامی شد.

سردار شاطری یکی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس بود که در طول سال‏های جنگ تحمیلی با تمام وجود در حوزه‏های مهندسی جنگ فعالیت داشت.

ایشان همچنین به عنوان یک سرباز ولایت‏مدار و گوش به فرمان امام و رهبر، در سال‏های اخیر نیز به بازسازی مناطق آسیب‏دیده لبنان در جنگ 33 روزه با رژیم صهیونیستی مشغول شد که این امر سرمنشأ بسیاری از خیرات و برکات برای مردم مظلوم لبنان بود.

این سردار رشید اسلام در مسیر دمشق به بیروت به منظور انجام کارهای ستاد بازسازی، به دست حامیان و مزدوران رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.

این شهادت مزدی بود که سردار شاطری بعد از عمری مجاهدت و ممارست در راه خدا و احیای ارزش‌های اسلامی و نیز خدمت به مردم مظلوم و مستضعف لبنان از خداوند تبارک و تعالی گرفت و امیدواریم شفاعت ایشان در روز قیامت نصیب حال ما نیز شود.

مراسم تشییع سردار شهید حاج حسن شاطری روز جمعه هفته گذشته باشکوه خاصی در شهر شهیدپرور و ولایت‏مدار سمنان برگزار شد و هزاران نفر از مردم استان سمنان از میدان سعدی (معراج شهدا) به سمت میعادگاه نماز جمعه و گلزار شهدای سمنان این شهید بزرگوار را تشییع کردند.

انتهای پیام/2249/و30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول