اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 10 تیم

مسابقات بسکتبال نونهالان گیلان در لاهیجان آغاز شد

خبرگزاری فارس: مسابقات بسکتبال گیلان با حضور 10 تیم در سالن بسکتبال مهر لاهیجان آغاز شد.

مسابقات بسکتبال نونهالان گیلان در لاهیجان آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از لاهیجان، رئیس هیئت بسکتبال گیلان ظهر امروز در جریان برگزاری رقابت‌های مذکور، اظهار داشت : مسابقات بسکتبال نونهالان استان از امروز سوم اسفند با حضور 10 تیم در دو گروه پنج تیمی به میزبانی شهر لاهیجان در سالن بسکتبال مجموعه ورزشی مهر این شهر آغاز شد.

طاهره ذین‌جنابی افزود: در این مسابقات تیم‌های بسکتبال آرنای رشت، لنگرود، شماعی رشت، هیئت بندر انزلی و رودسر در گروه نخست مسابقه می‌دهند.

به گفته وی، تیم‌های بسکتبال آستارا، لاهیجان، فراز آموزش و پرورش بندرانزلی، طلایی رشت و صومعه‌سرا در گروه دوم با هم رقابت می‌کنند.

این مسئول ادامه داد: تیم‌های حاضر در این دو گروه به صورت دوره‌ای با هم به رقابت می‌پردازند و در پایان نیز دو تیم برتر هر گروه به مرحله نیمه نهایی صعود می‌کنند تا تکلیف قهرمان مشخص شود.

*نوآوران گلبند رشت در صدر جدول لیگ برتر بزرگسالان بسکتبال

وی با اشاره به برگزاری رقابت‌های بسکتبال بزرگسالان گیلان اذعان کرد: در دومین دیدار از هفته یازدهم لیگ بسکتبال بزرگسالان استان تیم آتیه‌سازان نورود کوچصفهان موفق شد تیم شهرداری لشت‌نشا را با نتیجه 74 بر 54 مغلوب کند.

ذین‌جنابی با اشاره به اینکه دیدار هفته یازدهم لیگ بسکتبال بزرگسالان استان در سالن 22 بهمن شهر لنگرود برگزار شد، افزود: در این دیدار دو تیم شهرداری لنگرود و نوآوران گلبند رشت به مصاف یکدیگر رفتند.

وی اضافه کرد: نوآوران گلبند در این مصاف بر خلاف دیدارهای گذشته خود بازی خوبی را از خود به نمایش نگذاشت و مانند دیدار دور رفت مغلوب تیم شهرداری لنگرود شد و این دیدار با حساب 69 بر 51 به سود میزبان خاتمه یافت.

به گفته این مسئول، تیم بسکتبال نوآوران گلبند رشت با کسب 20 امتیاز در صدر جدول لیگ برتر بزرگسالان قرار دارد.

وی بیان کرد: تیم‌های بسکتبال موج بندرانزلی و آتیه سازان نورود کوچصفهان نیز با کسب 18 امتیاز به ترتیب در مکان‌های دوم و سوم ایستادند.

ذین‌جنابی یادآور شد: در مسابقات بسکتبال لیگ برتر بزرگسالان گیلان هشت تیم حضور دارند که به صورت دوره‌ای و رفت و برگشت با هم مسابقه می‌دهند.

انتهای پیام/84002/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول