اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای امسال تاکنون صورت گرفت

اهدای 270 واحد خون توسط اعضای هلال‌احمر بشرویه

خبرگزاری فارس: سرپرست جمعیت هلال‌احمر بشرویه گفت: از ابتدای امسال تاکنون طی سه مرحله از داوطلبان و اعضای هلال‌احمر شهرستان بشرویه خونگیری انجام شده که 270 واحد خون اهدا شده است.

اهدای 270 واحد خون توسط اعضای هلال‌احمر بشرویه

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، علیرضا عارفیان صبح امروز در جمع اعضای داوطلب هلال‌احمر بشرویه اظهار کرد: واحد داوطلبان یکی از واحدهای جمعیت هلال‌احمر است که از افراد بالای 29 سال عضویت می‌پذیرد. 

وی ادامه داد: حوزه داوطلبان هلال‌احمر بشرویه 502 نفر عضو دارد که تاکنون 250 نفر کارت عضویت دریافت کرده و در طول سال برنامه‌های مختلفی در راستای حل مشکلات نیازمندان انجام می‌دهند.

برگزاری نخستین دوره انتخابات مجمع شوراهای هلال‌احمر در بشرویه

 سرپرست جمعیت هلال‌احمر بشرویه، برگزاری نخستین دوره انتخابات مجمع شوراهای هلال‌احمر در این شهرستان را از مهم‌ترین برنامه‌های واحد داوطلبان هلال‌احمر این شهرستان عنوان کرد و یادآور شد: این انتخابات هر چهار سال یکبار برگزار می‌شود که امسال با شرکت 600 نفر در این انتخابات پنج نفر به عنوان اعضای شورای عمومی هلال‌احمر انتخاب شدند که در تصمیم‌گیری‌های کلی هلال‌احمر نقش دارند.

عارفیان افزود: همچنین حسین شاکری عضو شورای اجرایی جمعیت هلال‌احمر بشرویه در مرحله استانی به عنوان عضو اصلی هیئت مدیره جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی و در مرحله کشوری نیز به عنوان نایب رئیس کمیسیون تدوین آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های جمعیت هلال‌احمر کشور انتخاب شده است. 

وی تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون طی سه مرحله از داوطلبان و اعضای هلال‌احمر بشرویه خونگیری انجام شده که با شرکت 304 نفر 270 واحد خون اهدا شده است.

اعزام کاروان سلامت به روستاهای بشرویه

سرپرست جمعیت هلال‌احمر بشرویه با اشاره به طرح اعزام کاروان سلامت با حضور پزشکان در روستاها تصریح کرد: در این طرح تیم‌های پزشکی، مشاوره روانشناسی، اپتومتریست و تعدادی پرستار به منظور تزریقات و ارائه دارو با وسایل و امکانات پزشکی طی دو مرحله به روستاها اعزام شده‌اند.

عارفیان برگزاری اردوهای کوهپیمایی، تفریحی، زیارتی و اجرای طرح همای رحمت و توزیع 100 سبد غذایی در بین نیازمندان در ماه مبارک رمضان را از دیگر فعالیت‌های حوزه داوطلبان عنوان کرد.

انتهای پیام/69006/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول