اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم نطنز در مجلس:

تقاضای دولت آمریکا برای مذاکره صادقانه نیست

خبرگزاری فارس: نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی گفت: تقاضای دولت آمریکا برای مذاکره صادقانه نیست اما با رهنمودهای رهبر انقلاب این دولت استعماری نمی‌تواند به اهداف پلیدی که در پس پرده مذاکره پنهان کرده دست پیدا کند.

تقاضای دولت آمریکا برای مذاکره صادقانه نیست

محمد فیروزی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: رهبر انقلاب از مناقشاتی که در مجلس رخ داد ناراحت بودند و مجلس نیز از تقصیر خود در این قضیه عذرخواهی کرد اما باید تمام دقت نظر خود را به کار بگیریم که این کار در آینده تکرار نشود.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب درباره توجه مسئولان به اوضاع اقتصادی کشور نیز گفت: مجلس در حال برنامه‌ریزی برای سر و سامان دادن به اوضاع اقتصادی کشور است و امیدواریم بتوانیم هر چه زودتر به فرمایش ایشان در این زمینه عمل کنیم.

نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بخش دیگری از سخنان رهبر معظم انقلاب درباره مذاکره با آمریکا نیز تصریح کرد: در سخنان دولت آمریکا صداقت وجود ندارد.

وی ادامه داد: باید بدانیم که آمریکا هیچ‌گاه یک گفتمان جامع بین‌المللی در این زمینه را نمی‌پذیرد و دولتمردان آمریکا تنها به دنبال اغراض و منافع خود در این زمینه هستند.

فیروزی با اشاره به هدف اصلی  آمریکا از مذاکره با ایران، تاکید کرد: دولت آمریکا با این‌گونه شیوه‌های تبلیغاتی تنها قصد عوام‌فریبی دارد تا تقصیر‌های این عدم مذاکره را به گردن ایران بیندازد.

وی تاکید کرد: دولت آمریکا با درایت و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب نمی‌تواند به اهدافی که در پس پرده مذاکره مستقیم دارد، دست پیدا کند.

انتهای پیام/63008/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول