اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته نانو

نمایشگاه علوم و فناوری علم نانو در قزوین برپا شد

خبرگزاری فارس: نمایشگاه علوم و فناوری علم نانو به مناسبت هفته نانو در قزوین برپا شد.

نمایشگاه علوم و فناوری علم نانو در قزوین برپا شد

حمید اسدی در حاشیه نمایشگاه علوم و فناوری علم نانو که به مناسبت هفته نانو در دانشکده فنی و حرفه‌ای شهید بابایی قزوین افتتاح شده است، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: این نمایشگاه برای ارتقای سطح دانش و آشنایی هرچه بیشتر دانش‌آموزان با فناوری نانو است.

وی تصریح کرد: هدف از برگزاری نمایشگاه علوم و فناوری نانو که با حضور دانش‌آموزان مقاطع تحصیلی متوسطه و راهنمایی و همزمان با هفته نانو افتتاح شد، عینیت بخشیدن به فعل توانستن است.

اسدی خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه محصولات فناوری شده به صورت نانو عرضه شده است که توسط فارغ‌التحصیلان رشته نانو تولید شده است که این یک افتخار ملی محسوب می‌شود.

مسئول نمایشگاه نانو در استان قزوین با تأکید بر اینکه شش گروه در این نمایشگاه حضور دارند، افزود: در این نمایشگاه محصولاتی مانند وسایل بهداشتی، ورزشی، نساجی، خودرو و کشاورزی عرصه شده است تا دانش‌آموزان بتوانند با این وسایل بیشتر آشنا بشوند.

اسدی عنوان کرد: این نمایشگاه توانست منابعی را از جمله کتاب و لوح فشرده ارائه کند تا دانش‌آموزان استان قزوین با فناوری نانو بیشتر آشنا شوند.

مسئول نمایشگاه نانو در استان قزوین گفت: این نمایشگاه برای دانش‌آموزان پسر و دختر تدارک دیده شده و در حدود سه هزار نفر از این نمایشگاه بازدید خواهند کرد.

اما این نمایشگاه در روز افتتاحیه خود چند حاشیه هم داشت، نخست دیر آمدن مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین که موجب شد تا نمایشگاه افتتاحیه رسمی نداشته باشد و خود دانش‌آموزان گروه نخست افتتاح‌ کننده باشند.

همچنین به علت کمبود فضا نیز برخی از دانش‌آموزان مجبور شدند تا در هوای سرد زمستانی حیاط دانشکده فنی و حرفه‌ای منتظر بمانند.

انتهای پیام/77010/غ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول