اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز بهداشت شوشتر خبر داد

فعالیت 9 تیم امدادی در ایام نوروز در شوشتر

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز بهداشت شوشتر از فعالیت 9 تیم امدادی در سطح شهرستان شوشتر در ایام نوروز خبر داد و گفت: همه مراکز خدماتی و درمانی در این ایام فعال خواهند بود.

فعالیت 9 تیم امدادی در ایام نوروز در شوشتر

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، صغری گنج ظهر امروز در جلسه ستاد نوروزی شوشتر اظهار داشت: قرار است 9 تیم امدادی و دو تیم راننده برای ایام نوروز سال‌جاری فعالیت کنند.

وی با اشاره به اینکه این طرح از اواسط اسفندماه اجرا می‌شود، خاطرنشان کرد: این طرح به عنوان طرح تشدید قرار است از نیمه اسفند امسال تا نیمه فروردین‌ماه سال آینده فعال باشد.

*توصیه‌هایی که باید جدی گرفته شود

رئیس مرکز بهداشت شوشتر تصریح کرد: تنظیف معابر شهری، تنظیف جوی‌های آب‌های سطحی و فعالیت بهداشتی در سراسر شهر شوشتر را به دقت زیر نظر داریم و از مسئولان در خواست داریم تا در این خصوص با حساسیت بیشتری فعالیت کنند.

وی افزود: نظارت بهداشتی بر محل‌ها و تهیه و توزیع غذا در شوشتر تشدید می‌شود و با متخلفان و ناقضان اصول بهداشتی به شدت برخورد خواهد شد و گذشتی در کار نخواهد بود.

گنج عنوان کرد: وضعیت بهداشت پارک‌های شوشتر خوب است، اما در ایام نوروز باید بر مسائل بهداشتی مانند تأمین مایع صابون و نظارت بر تنظیف سرویس‌های بهداشتی پارک‌ها به صورت مستمر انجام شود.

*مراکز بهداشتی روستایی فعال هستند

رئیس مرکز بهداشت شوشتر یادآور شد: در شوشتر دو مرکز بهداشتی همراه با بیتوته وجود دارد که این دو مرکز در ایام نوروز نیز فعال خواهند بود.

وی در پایان بیان داشت: برای این مراکز و مراکز درمانی و بهداشتی مرکز شهر شوشتر کشیک‌بندی انجام می‌شود و هیچ ساعتی از شبانه‌روز این مراکز خالی از پزشک نخواهد بود.

انتهای پیام/72006/ذ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول