اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل شرکت آبفار یزد:

22 هزار خانوار روستایی یزد از نعمت آب شرب بهداشتی بهره‌مند شدند

خبرگزاری فارس: مدیرکل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان یزد گفت: با افتتاح مجتمع آبرسانی ولایت سه، بیش از 22 هزار و 400 خانوار روستایی از نعمت آب شرب بهداشتی بهره‌مند شدند.

22 هزار خانوار روستایی یزد از نعمت آب شرب بهداشتی بهره‌مند شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، محمدرضا حاتمی صبح امروز در مراسم افتتاح پروژه آبرسانی ولایت سه اظهار داشت: این مجتمع آبرسانی از شاخص‌ترین پروژه‌های شرکت آبفار به شمار می‌رود که امروز با حضور استاندار یزد افتتاح شد.

وی با اشاره به اعتبارات تخصیص یافته به مجتمع ولایت سه عنوان کرد: اعتبار این پروژه بالغ بر 50 میلیون و 800 ریال است که از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری تخصیص یافته است.

حاتمی یادآور شد: برای این مجتمع آبرسانی 61.6 کیلومتر خط انتقال و 2هزار مترمکعب مخزن زمینی همچنین مخزن هوایی به حجم 150 متر مکعب و یک ایستگاه پمپاژ واتاقک کلرزن در نظر گرفته شده است.

مدیرکل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان یزد افزود: با افتتاح مجتمع آبرسانی ولایت سه، حدود 14 روستای استان یزد از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی بهره‌مند خواهند شد.

به گزارش فارس، امروز همزمان با افتتاح مجتمع آبرسانی ولایت سه، بیش از 350 پروژه آبرسانی با حضور استاندار و مسئولان استانی افتتاح شد.

انتهای پیام/2464/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول