اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان خبر داد

اجرای 27 پروژه عمرانی در عرصه بهداشت دشتستان

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان از اجرا و بهره‌برداری از 27 پروژه عمرانی بهداشتی در شهرستان دشتستان خبر داد.

اجرای 27 پروژه عمرانی در عرصه بهداشت دشتستان

غلامرضا کهن امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: بهداشت یکی از مهم‌ترین نیازهای جامعه انسانی محسوب می‌شود و یکی از شاخص‌های مهم و موثر در توسعه جوامع انسانی محسوب می‌شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان خاطرنشان کرد: توسعه زیرساخت‌های بهداشتی به‌منظور فراگیری خدمات بهداشتی از عوامل مهمی است که در سال‌های اخیر در شهرستان دشتستان صورت گرفته است.

کهن بیان داشت: اجرای پروژه‌های عمرانی در عرصه‌ بهداشت مهم‌ترین عاملی است که به‌منظور توسعه خدمات بهداشتی در شهرستان دشتستان شاهد بوده‌ایم.

وی اضافه کرد: در سال‌‌های اخیر 27 پروژه عمرانی در عرصه بهداشتی در شهرستان دشتستان کلگ‌زنی شده و یا به بهره‌برداری رسیده است.

این مسئول اذعان داشت: بیمارستان 160 تخت‌خوابی شهید گنجی برازجان مهم‌ترین پروژه‌ عمرانی و بهداشتی است که در دشتستان شاهد اجرای آن هستیم.

رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان عنوان کرد: بیمارستان شهید گنجی پیشرفت بسیار خوبی دارد و در آینده نزدیک شاهد بهره‌برداری از این پروژه خواهیم بود.

کهن با اشاره به فعالیت مراکز بهداشتی در تمامی مناطق شهرستان دشتستان ابراز داشت: هم‌اکنون 22 مرکز بهداشت، 64 خانه بهداشت، هفت پایگاه بهداشتی و یک بیمارستان 200 تخت‌‌خوابی در شهرستان دشتستان در حال فعالیت هستند و خدمات بهداشتی به مردم ارائه می‌دهند.

وی با اشاره به فراگیری خدمات بهداشتی در دشتستان افزود: هم‌اکنون 100 درصد اهالی دشتستان از خدمات بهداشتی بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام/2451/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول