اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر کشور:

مواهب کشور باید عادلانه توزیع شود/ استخدام نیروهای بومی در کارون

خبرگزاری فارس: وزیر کشور گفت: یکی از اقدامات دولت عدالت محوری و توسعه همه جانبه بوده است و این بدان معناست که مواهب کشور باید عادلانه توزیع شود.

مواهب کشور باید عادلانه توزیع شود/ استخدام نیروهای بومی در کارون

به گزارش خبرگزاری فارس از حمیدیه، مصطفی محمدنجار ظهر امروز در جشن افتتاح شهرستان کارون اظهار کرد: استان خوزستان سال‌ها عقب ماندگی را پشت سر گذاشته و در دوران دفاع مقدس رشادت‌ها و فداکاری‌های بسیاری را از این مردم شریف دیده‌ایم.

وی ادامه داد: یکی از اقدامات دولت نهم و دهم عدالت محوری و توسعه همه جانبه بوده است و این بدان معناست که مواهب کشور باید عادلانه توزیع شود.

*سفرهای استانی با موفقیت هر چه تمام انجام شد

وزیر کشور با بیان اینکه کارهای خوبی در این دولت انجام شده است، گفت: در راستای سیاست عدالت محور سفر به استان‌ها شکل گرفت که در ابتدا تصور می‌شد که به لحاظ امنیتی و مسائل دیگر این کار شدنی نخواهد بود، اما خوشبختانه چهار دوره سفر استانی با موفقیت کامل انجام شد.

وی بیان کرد: سفرهای استانی سند توسعه استان شد و مصوبات خوبی نیز شکل گرفت که باید این مصوبات اجرا و عملیاتی شود.

محمدنجار خاطرنشان کرد: بحث هدفمندی یارانه‌ها فواید بسیاری داشت، یکی از این فواید این طرح، توزیع عادلانه انرژی بود که اگر این کار انجام نمی‌شد، هم اکنون بنزین را باید از خارج از کشور تامین می‌کردیم.

وی ادامه داد: توزیع سهام عدالت نیز در جهت محرومیت زدایی در این دولت شکل گرفت و در بحث تقسیمات کشوری از مسائل محوری بود اگر چه مردم نیاز به ساختار و تشکیلات دارند.

*جذب اعتبارات و استخدام نیروهای بومی در کارون

وزیر کشور در ادامه گفت: استان البرز و تعداد زیادی شهر و شهرستان در این دولت شکل گرفت، شهرستان کارون نیز یک منطقه پرظرفیت و باقابلیت است که شاهد پیشرفت در این منطقه هستیم.

وی با اشاره به شهرستان جدیدالتاسیس کارون تصریح کرد: به دنبال جذب اعتبارات برای این شهرستان بوده و در چارت تشکیلاتی منطقه، استخدام نیروهای بومی قرار دارد.

محمدنجار همچنین عنوان کرد: در این منطقه ظرفیت‌های کشاورزی و شیلات توسعه یافته است، و به زودی شاهد رشد و بالندگی مضاعف در آن خواهیم بود.

*راهپیمایی 22 بهمن نشان دهنده بی‌تاثیر بودن تحریم‌ها/ امین رای مردم هستیم

وی در ادامه با اشاره به راهپیمایی غرورآفرین مردم کشورمان در 22 بهمن گفت: در راهپیمایی 22 بهمن ماه، ملت با حضور خود نشان داد که تحریم‌ها و فشارها بر آنها هیچ اثری نداشته و حکومت انقلاب اسلامی و ولایت فقیه در سراسر منطقه یک الگو شده است.

وزیر کشور در پایان اظهار کرد: دو انتخابات مهم ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر را به‌طور همزمان در پیش‌رو داریم و این دو رویداد به عهده وزارت کشور است، ما وظیفه داریم انتخابات را به صورت پرشور و سالم برگزار کرده و امین رای مردم باشیم.

انتهای پیام/72001/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول