اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار فارس:

بانک‌ها ملزم به تدابیر امنیتی لازم هستند

خبرگزاری فارس: استاندار فارس گفت: مدیران بانک‌های این استان باید تدابیر امنیتی لازم برای حفاظت را رعایت کنند.

بانک‌ها ملزم به تدابیر امنیتی لازم هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، حسین صادق عابدین در جلسه تامین امنیت بانک‌ها که با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی وی، فرمانده انتظامی این استان و مدیران بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری فارس برگزار شد، با بیان این که مدیران بانک‌های این استان موظفند موارد امنیتی مورد نظر نیروی انتظامی را به منظور حفاظت از امنیت جامعه در شعبات خود رعایت کنند، اظهار داشت: سهل‌انگاری در به کارگیری توصیه‌های ایمنی، از سوی مدیران بانک‌ها موجب ایجاد مسئولیت قضایی برای آنان می‌شود.

نماینده عالی دولت در استان فارس با اشاره به این که دستگاه‌های مختلف انتظامی و امنیتی برای تامین امنیت جامعه تلاش می‌کنند و نباید زحمات آنان به دلیل کوتاهی در اجرای مقررات ایمنی در شعبات بانک‌ها مخدوش شود، افزود: بانک‌هایی که شرایط امنیتی مناسبی را در شعبات خود ایجاد نکنند اجازه ادامه فعالیت در استان فارس ندارند.

وی تصریح کرد: تمام بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری استان فارس باید تا نیمه اسفند ماه 91، نیروی حفاظتی شعبات خود را با هماهنگی نیروی انتظامی تامین کنند.

استاندار فارس با قدردانی از تلاش‌های نیروی انتظامی این استان به دلیل تلاش جدی و دستگیری باندهای سارقان مسلح، گفت: امیدواریم استان فارس در سال 91 در زمینه تامین امنیت بانک‌ها و پیشگیری از وقوع جرائم در سراسر کشور، سرآمد باشد.

انتهای پیام/2448/غ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول