اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مربیان فنی و حرفه‏ای استان سمنان صورت گرفت

به‏روز رسانی منابع درسی و بانک سئوالات فنی و حرفه‏ای سمنان

خبرگزاری فارس: منابع درسی و بانک سئوالات فنی و حرفه‏ای سمنان با حضور مربیان فنی و حرفه‏ای استان به‏روز رسانی شد.

به‏روز رسانی منابع درسی و بانک سئوالات فنی و حرفه‏ای سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه‏ای استان سمنان، دومین مرحله گردهمایی تشکل مربیان آموزش فنی و حرفه‏ای استان سمنان با هدف به‏روز رسانی منابع درسی و بانک سئوالات آزمون‏های فنی و حرفه‏ای در 17 گروه آموزشی در شهرستان‏های سمنان و شاهرود برگزار شد.

زین‏العابدین ایجی، معاون آموزش، پژوهش و برنامه‏ریزی اداره کل آموزش فنی و حرفه‏ای استان سمنان در این خصوص گفت: دومین مرحله گردهمایی تشکل مربیان آموزش فنی و حرفه‏ای استان سمنان با حضور بیش از 200 مربی بخش دولتی و خصوصی در شهرستان‏های سمنان و شاهرود برگزار شد.

وی تصریح کرد: در این تشکل، مربیان ضمن هم‏فکری و تبادل نظر در خصوص مباحث جدید علمی معرفی شده در زمینه‏های تخصصی و آموزشی، به بررسی و به‏روز رسانی منابع درسی و بانک سئوالات آزمون‏های فنی و حرفه‏ای در گروه‏های آموزشی خود پرداختند.

ایجی افزود: تشکل مربیان سالانه در دو مرحله برگزار می‏شود که مرحله نخست آن در میانه سال و به منظور بررسی موانع و مشکلات موجود و مرحله دوم آن در پایان سال به منظور آسیب‏شناسی و برنامه‏ریزی برای سال آینده است.

معاون آموزش، پژوهش و برنامه‏ریزی اداره کل آموزش فنی و حرفه‏ای استان سمنان با تاکید بر لزوم توجه به اولویت‏های سازمانی در برگزاری دوره‏های  آموزشی گفت: نیاز بازار کار از با اهمیت‏ترین اولویت‏ها به شمار می‏رود و بر همین اساس، نیازسنجی به منظور برگزاری دوره‏های آموزشی مفید و کاربردی برای سال آینده صورت خواهد پذیرفت.

مراکز آموزش فنی و حرفه‏ای خواهران و برادران سمنان میزبان تشکل مربیان در گروه‏های آموزشی کشاورزی، مالی و بازرگانی، تاسیسات، فناوری اطلاعات، ماشین ابزار، جوشکاری، طراحی دوخت، قالی و گلیم و مراکز برادران و خواهران شاهرود میزبان مربیان در گروه‏های آموزشی مراقبت و زیبایی، صنایع غذایی، صنایع دستی، هنرهای نمایشی، برق، اتومکانیک و چوب بودند.

انتهای پیام/2249/ب/پ3003 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول