اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمانشاه:

بانک‌ها وام‌های قرض‌الحسنه را به نیازمندان بدهند

خبرگزاری فارس: استاندار کرمانشاه گفت: بانک‌ها، وام‌های قرض‌الحسنه را برای بستگان خود نگه ندارند، بلکه به افراد نیازمند بدهند تا مشکلات این افراد تا حدودی برای ایام نوروز حل شود.

بانک‌ها وام‌های قرض‌الحسنه را به نیازمندان بدهند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، دادوش هاشمی ظهر امروز در دومین جلسه ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی اظهار داشت: همه باید در مقابل شهر و مردم احساس وظیفه کنند، چرا که ما برای نوکری آمده‌ایم و قرار نیست پست و مقام تا ابد برای افراد باقی بماند.

هاشمی با تاکید بر استفاده از ظرفیت‌ها برای زیباسازی استان کرمانشاه، بیان داشت: وقتی یک مسئولیت را عهده‌دار هستیم باید از این فرصت برای خدمت کردن استفاده کنیم.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه برای ارائه خدمات مناسب به هموطنان عزیز، باید تلاش ویژه به خرج داد، خاطرنشان کرد: زیباسازی شهر مورد توجه مسئولان مربوطه قرار گیرد و باید با افرادی که به نظم و چهره شهر آسیب می‌زنند، به شدت برخورد کرد.

وی با اشاره به جمع‌آوری پرنده‌فروشی در سطح شهر، تصریح کرد: در ایام نوروز از برپایی چادر توسط افراد و مسافران در جاهای نامناسب برای جلوگیری از رخ دادن هرگونه اتفاق، جلوگیری شود.

استاندار کرمانشاه افزود: اگر افراد وظیفه خود را نشناسند و به آن عمل نکنند، خلل ایجاد می‌شود و باید چشم ما با وظایفی که به عهده ماست، آشنا باشد.

هاشمی ادامه داد: ساماندهی بیستون و مشخص شدن وضعیت طاق‌بستان در ایام نوروز باید توسط مسئولان مربوطه انجام گیرد.

وی اظهار داشت: تا پایان تعطیلات باید خدمات‌دهی مطلوبی صورت پذیرد و کارها پس از چند روز نخست، به فراموشی سپرده نشوند.

استاندار کرمانشاه شعار نوروز امسال در کرمانشاه را ((کرمانشاه را اگر دوست داریم، پاکیزه نگه‌داریمش)) عنوان کرد.

هاشمی در پایان تاکید کرد: بانک‌ها، وام‌های قرض‌الحسنه را برای بستگان خود نگه ندارند، بلکه به افراد نیازمند بدهند تا مشکلات افراد مستضعف تا حدودی برای ایام نوروز حل شود.

انتهای پیام/2700/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول