اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌عامل شرکت آبفای گیلان:

پروژه‌ بانک جهانی رشت نمی‌تواند وارد مدار بهره‌برداری شود

خبرگزاری فارس: مدیر‌عامل شرکت آب و فاضلاب شهری گیلان گفت: پروژه‌های بانک جهانی رشت به دلیل نپرداختن اعتبار از طرف این بانک نمی‌توانند صد‌درصد وارد مدار بهره‌برداری شوند.

پروژه‌ بانک جهانی رشت نمی‌تواند وارد مدار بهره‌برداری شود

حمید روشن‌روان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به وضعیت اجرای پروژه‌های بانک جهانی در بخش فاضلاب این شهرستان اظهار کرد: پروژه فاضلاب بانک جهانی در رشت دارای 45 درصد پیشرفت فیزیکی است.

وی با بیان اینکه پروژه‌ بانک جهانی رشت به دلیل نبود اعتبار مالی نمی‌تواند وارد مدار بهره‌برداری شود، تصریح کرد: بانک جهانی قرار بود در سال 84 و 85 مبلغ 150 میلیون دلار بدهد اما 100 میلیون دلار جذب شده بود که به دلیل تحریم اعتبار ما پرداخت نشد.

این مسئول با بیان اینکه تاکنون از بانک جهانی 28 میلیون دلار دریافت شده است، افزود: این مبلغ کفاف پروژه‌های بزرگ را ندارد و بسیاری از پروژه‌ها با این نیت که بانک جهانی پوشش کامل مالی را می‌دهد آغاز شدند اما سیاست‌های استکبار جهانی مانع از همکاری با مدیران ما و جذب کامل اعتبار شده است.

وی با تصریح بر اینکه پروژه‌های بانک جهانی به پایان نرسیده است، افزود: باید به دنبال منابع جدید باشیم تا پروژه‌های بانک جهانی به اتمام برسد.

روشن‌روان به اختصاص اعتبار ملی به پروژه بانک جهانی رشت اشاره کرد و یادآور شد: اعتبار ملی نیز پاسخگوی این پروژه نیست.

روشن‌روان، درباره وضعیت کنده‌کاری‌های شهر ناشی از اجرای پروژه‌های آب و فاضلاب شهری استان، تصریح کرد: لازمه توجه به بهداشت مردم، شکافتن زمین است و بدون کنده‌کاری اجرای پروژه امکانپذیر نیست.

وی با اشاره به اینکه سلامتی مردم مهم‌تر از داشتن خیابان زیباست، گفت: تلاش خود را به‌کار گرفته‌ایم که با حداقل ظرفیت فعالیت کنیم.

مدیر‌عامل آبفای گیلان درباره افتتاح پروژه‌های این شرکت در دهه مبارک فجر، اضافه کرد: عملیات اصلاح و توسعه شبکه آب رشت و پنج شهر تابعه، بازسازی تاسیسات شبکه فاضلاب و نصب 234 رشته انشعاب فاضلاب مسکن مهر رشت از جمله پروژه‌های دهه فجر بود.

وی توسعه شبکه فاضلاب لشت‌نشا، واگذاری انشعاب آب به 192 واحد مسکونی، مقاوم‌سازی ستاد شرکت آب و فاضلاب و ... را از دیگر پروژه‌های آبفای گیلان در دهه فجر امسال عنوان کرد.

انتهای پیام/2300/ز20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول