اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بناب:

بانک کشاورزی به بخشنامه‌های دولت عمل نمی‌کند

خبرگزاری فارس: فرماندار بناب از عملکرد ضعیف بانک کشاورزی در پرداخت به موقع تسهیلات کشاورزی انتقاد کرد و گفت: متأسفانه مسئولان این بانک به بخشنامه‌های هیئت دولت عمل نمی‌کنند.

بانک کشاورزی به بخشنامه‌های دولت عمل نمی‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، سعید برقی در جلسه ستاد اجرایی شهرستان بناب گفت: این طرح‌ها شامل احداث کشتارگاه، زنبورداری، بهسازی اماکن دامی، احداث بارگاه انگور و باغ انگور روسیمی، صنایع تبدیلی و همچنین بهسازی مرغداری است که با اعتبار 57 میلیارد و 163 میلیون ریال به تصویب نهایی رسید.

وی از تصویب 148 فقره پرونده در جلسات ستاد ویژه توسعه بخش کشاورزی شهرستان بناب از ابتدای امسال تاکنون خبر داد و گفت: اعتبار این طرح‌ها در مجموع 113 میلیارد و 718 میلیون ریال است.

فرماندار بناب گفت: تا امروز برای 63 فقره طرح کشاورزی 17 میلیارد و 38 میلیون ریال تسهیلات بانکی پرداخت شده است.

برقی اظهار داشت: هم‌اکنون 15 طرح دیگر نیز در بانک کشاورزی بناب در حال اقدام و پرداخت تسهیلات است که مبلغ اعتبار آن‌ها 37 میلیارد و 800 میلیون ریال است.

رئیس ستاد اجرایی توسعه بخش کشاورزی بناب در ادامه سخنان خود از عملکرد ضعیف بانک کشاورزی در پرداخت به موقع تسهیلات کشاورزی انتقاد کرد و گفت: متأسفانه مسئولان این بانک به بخشنامه‌های هیئت دولت عمل نمی‌کنند.

برقی از مسئولان این بانک خواست تا با پرهیز از سلیقه‌ای عمل کردن، همکاری خود را با این ستاد بیشتر کنند.

وی عملکرد دبیرخانه ستاد توسعه بخش کشاورزی را هم ضعیف ارزیابی کرد و گفت: دبیر ستاد باید اجرایی شدن مصوبات این ستاد را با جدیت و دقت بیشتری پیگیری کند.

برقی خواستار نظارت و مدیریت بهتر جهادکشاورزی بناب به وضعیت سد دوش شد و گفت: این سد مشکل آبگیری دارد و به این زودی نمی‌تواند به حالت طبیعی و استاندارد خود برسد.

انتهای پیام/60004/م20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول