اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون اداره کل ورزش کرمان

مدال‌آوران و قهرمانان ورزش شهربابک تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: مدال‌آوران و قهرمانان ورزش شهربابک با حضور معاون اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان تجلیل شدند.

مدال‌آوران و قهرمانان ورزش شهربابک تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهربابک، طی مراسمی سه‌شنبه شب با حضور معاون اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان و مسئولان شهرستان از مدال‌آوران و قهرمانان ورزش شهربابک تجلیل شد.

میثم پاریزی رئیس اداره ورزش و جوانان شهربابک در این مراسم اظهار داشت: برگزاری چنین مراسمی موجب پیشرفت ورزشکاران، ورزش شهرستان و ورزش استان می‌شود.

وی میزان سرانه ورزشی در شهربابک را 22 سانتی‌متر اعلام کرد و افزود: با افتتاح زمین چمن مصنوعی فوتبال در ورزشگاه تختی شهربابک سرانه ورزشی به بیش از 50 سانتی‌متر افزایش پیدا می‌کند.

پاریزی اقدامات انجام شده در زمینه فراهم ساختن زیرساخت‌های ورزش شهرستان را قابل قبول دانست و بیان داشت: با فراهم ساختن فضاهای ورزشی در شهرستان علاوه بر استفاده ورزشکاران از آنها و پیشرفت ورزش شهرستان قطعا ورزش استان هم پیشرفت می‌کند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهربابک از افزایش آمار بیمه‌شدگان سازماندهی شده در شهربابک خبر داد و افزود: در حال حاضر 2 هزار و 500 نفر ورزشکار سازماندهی شده در شهرستان وجود دارد که امیدواریم این رقم تا پایان سال به 4 هزار نفر افزایش پیدا کند.

انتهای پیام/80023/ق20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول