اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان مشهد:

هواداران تیم سیاه‌جامگان مشهد در ورزشگاه حضور یابند

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان مشهد گفت: از هواداران تیم فوتبال سیاه‌جامگان درخواست می‌کنم که در ورزشگاه حضور یابند.

هواداران تیم سیاه‌جامگان مشهد در ورزشگاه حضور یابند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمدرضا مهاجری عصر امروز در جمع خبرنگاران در مشهد اظهار کرد: پیروزی در این دیدار 70درصد صعود تیم سیاه جامگان است.

وی تصریح کرد: در این راستا اجازه نمی‌دهیم مس با امتیاز از مشهد خارج شود و  در این مسیر هواداران تیم سیاه‌جامگان نیز باید با ما همکاری‌های لازم را داشته باشند.

سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان مشهد پیش از بازی تیمش با مس سونگون تبریز اظهار داشت: فیلم بازی‌های این تیم را دیده و بازی تبریزی‌ها را به خوبی آنالیز کرده‌ایم، تیم مس یک تیم غیرقابل پیش‌بینی بوده که در ضدحملات خطرناک ظاهر می‌شوند.

مهاجری با بیان اینکه بطور حتم تیم حریف برای کسب 3 امتیاز راهی مشهد می‌شود، گفت: ما به دنبال باز پس‌گیری صدر جدول از مس سونگون هستیم در عین حالی که معتقدم بازی سختی در پیش رو داریم اما هیچ چیز برای پیروزی مقابل مس کم نداریم.

وی ادامه داد: تمرینات هفته گذشته خود را در چمن مصنوعی تختی و بر اساس شناخت تاکتیکی از تیم مس طراحی کردیم، اگر بازیکنان آنچه که کادر فنی از آن‌ها انتظار دارد در زمین پیاده کنند، قطعا پیروز میدان خواهیم بود.

سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان مشهد به مصدومان و محرومان تیمش اشاره و اظهار داشت: حسین نظیری را به دلیل 3 اخطاره بودن در ترکیب نداریم و روح‌الله بهرامی و میثم نهاوندی هم که به دلیل مصدومیت تا پایان فصل همراه ما نخواهند بود.

مهاجری افزود: پیروزی مقابل تیم مس 30درصد راه صعود ماست و 70درصد باقیمانده نیز در بازی هفته آینده مقابل البدر بندرکنگ رقم خواهد خورد.

وی در خاتمه تصریح کرد: بچه‌های ما اگر این مسائل را درک کنند به عنوان تیم اول راهی لیگ دسته اول خواهیم شد.

انتهای پیام/70010/ت30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول