اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حاشیه‌های دیدار صبا و نفت/

تشویق مدیرعامل سابق صبا/ چیلاورت دروازبان اسطوره‌ای دنیا در ورزشگاه

خبرگزاری فارس: دیدار صبای قم و نفت آبادان در هفته بیست و ششم لیگ برتر که در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار شد همراه با حاشیه‌هایی بود.

تشویق مدیرعامل سابق صبا/ چیلاورت دروازبان اسطوره‌ای دنیا در ورزشگاه

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در آخرین دیدار هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 15:30 تیم‌های فوتبال صبای قم و  نفت تهران در ورزشگاه یادگار امام قم به مصاف هم رفتند که در نهایت این دیدار با نتیجه دو بر یک به سود تیم میهمان خاتمه یافت.

برای صبا در این دیدار مهرداد طهماسبی، میثم خسروی (از دقیقه 56 سعید لطفی) ، مسعود حق‌جو، مرتضی کاشی، رامین رضاییان، اکبر صادقی، ابوالفضل ابراهیمی، دیویدویکروم، میلاد نوری(از دقیقه 91کریم اسلامی)، مهدی مؤمنی، ایمان رزاقی راد به مربیگری عبدالصمد مرفاوی به میدان رفتند.

تیم فوتبال نفت آبادان را نیز در این دیدار حامد فلاح‌زاده، وریا غفوری، بهمن کامل، احمد آل نعمه، میثم حسینی، علی عزتی، رحیم ذهیوی (از دقیقه 78مهدی خیری)، یعقوب کریمی، محسن یوسفی، مصطفی سیفی (از دقیقه 85 باتیستا) و امین منوچهری (از دقیقه 66 رضا نوروزی) به مربیگری منصور ابراهیم‌زاده همراهی کردند.

باز هم استقبال کم طرفداران فوتبال در قم از بازی‌های صبا ادامه دارد و در این دیدار تنها 200 نفر در ورزشگاه یادگار امام قم حضور دارند و به تشویق تیم محبوب خود پرداختند.

قضاوت این دیدار بر عهده محمد حسین اسدی بود که سعید علی‌نژادیان، حسین ظهیری و محمد ملکی او را در قضاوت این مسابقه یاری کردند.

در دقیقه 17 این مسابقه امین منوچهری در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان تیم صبا قرار گرفت که مهرداد طهماسبی توانست با یک عکس‌العمل به موقع این موقعیت را از منوچهری و تیم نفت بگیرد.

در دقیقه 20 محسن یوسفی توانست بر روی ارسال کرنری که بر روی دروازه صبا انجام شد با ضربه سر گل نخست این مسابقه را به نفع تیم نفت تهران رقم بزند.

امین منوچهری دو دقیقه بعد در میان مدافعان تیم صبای قم ضربه سر دیگری زد که این بار طهماسبی توانست این توپ را مهار کند.

در دقیقه 33 بازیکنان صبا در مقابل دروازه نفت موقعیت خوبی به دست آوردند اما نتوانستند از آن استفاده کنند.

در دقیقه 34 بازی نیز شوت اکبر صادقی، بازیکن صبا پس از اینکه با زمین برخورد کرد توسط حامد فلاح‌زاده دروازه‌بان صبای قم کنترل شد.

در دقیقه 36 مسابقه بار دیگر این تیم نفت بود که همانند گل نخست با ارسالی از روی نقطه کرنر توسط احمد آل نعمه با ضربه سر به گل دوم دست یافت.

در دقیقه 40 مسابقه باز هم طهماسبی دروازه‌بان صبا توانست در موقعیت تک به تک توپ منوچهری مهاجم تیم نفت را دفع کند.

حسین اسدی داور مسابقه در این نیمه به مصطفی سیفی بازیکن تیم نفت تهران کارت زرد نشان داد.

نیمه نخست مسابقه با همان نتیجه 2 بر صفر به سود نفت به پایان رسید و دو تیم به رختکن رفتند تا با استفاده از افکار مربیان پا به نیمه دوم مسابقه بگذارند.

با آغاز نیمه دوم تیم نفت باز هم بر روی دروازه تیم صبا فشار آورد اما نتوانست از این حملات خود بهره‌ای ببرد.

صبا که در نیمه دوم به خود آمده بود در چند نوبت توسط میلاد نوری و مؤمنی بر روی دروازه تیم نفت ایجاد خطر کرد اما نتوانست از موقعیت‌های به دست آمده استفاده کند.

پس از چند حمله خطرناک، مهدی مؤمنی توانست در دقیقه 75 با فرار بسیار زیبا از سد مدافعان تیم نفت به زیبایی دروازه حامد حدادی را باز کند و تیم صبا را به دقایق باقی‌مانده مسابقه امیدوار کند.

پس از این گل بازیکنان تیم صبا خیمه سنگینی بر روی دروازه تیم نفت تهران زدند اما در زدن ضربات آخر ناموفق بودند و نتوانستند توپ دیگری از خط دروازه نفت عبور دهند تا در نهایت این دیدار با نتیجه 2 بر 1 به سود تیم میهمان خاتمه یابد.

تیم فوتبال نفت تهران با برد در این مسابقه 43 امتیازی شد و صبا هم در همان امتیاز 35 باقی ماند اما جایگاه‌ دو تیم در جدول رده‌بندی لیگ تغییری نکرد.

دیدار رفت این دو تیم در ورزشگاه تختی تهران برگزار شد که طی آن تیم نفت توانست با یک گل صبای قم را با شکست بدرقه کند.

صبا تا قبل از این دیدار با 35 امتیاز در رده دهم و نفت آبادان هم با 40 امتیاز در رده پنجم جدول رده‌بندی لیگ برتر باشگاه‌های کشور قرار داشتند.

حاشیه‌ها:

* این دیدار با یک دقیقه سکوت به مناسبت درگذشت علی ابوطالب پیشکسوت فوتبال کشور و معاون فنی باشگاه صبای قم آغاز شد.

* حدود 15 طرفدار تیم نفت آبادان نیز در ورزشگاه حضور داشتند که قبل از شروع بازی بازیکنان خود را با اسم و لقب‌هایی از بازیکنان بزرگ دنیا تشویق می‌کردند؛ آنها حامد فلاح‌زاده دروازه‌بان این تیم را چیلاورت دروازه‌بان پاراگوئه‌ای و اسطوره‌ای دنیا خطاب می‌کردند.

* سیموئز دستیار سرمربی تیم ملی کشورمان امروز در ورزشگاه یادگار امام قم حضور یافت و از نزدیک بازی تیم‌های صبا و نفت آبادان را مشاهده کرد.

* تماشاگران اندکی که در ورزشگاه حضور داشتند پس از گل‌هایی که صبا خورد به شدت محسن رمضان بیگی مدیرعامل و عبدالله ویسی سرمربی سابق تیم صبا را تشویق کردند و خواستار بازگشت این افراد به تیم صبا شدند.

* اسکوربرد ورزشگاه یادگار امام در این بازی خاموش بود.

* داور مسابقه برای نیمه نخست این دیدار یک دقیقه وقت اضافه و برای نیمه دوم 4 دقیقه وقت اضافه محاسبه کرد.

* تیم نفت در این دیدار از سه تعویض خود استفاده کرد اما عبدالصمد مرفاوی تنها از دو تعویض خود بهره برد که تعویض دوم سرمربی صبا در وقت‌های تلف شده نیمه دوم صورت گرفت.

* این شکست هفتمین شکست صبای قم و سومین شکست خانگی این تیم به شمار می‌رود.

انتهای پیام/78010/ش40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول